۱۴ اسفند ۱۴۰۱، ۲۰:۱۱
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 85048629
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ایران اسلامی از اقتدار مثال زدنی برخوردار است

رشت- ایرنا- نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با اشاره به جایگاه کشورمان در دنیا گفت: ایران اسلامی از اقتدار مثال زدنی برخوردار است و دشمن در بن بست قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی عصر یکشنبه در مراسم تجلیل از جوانان برتر گیلان در رشت با بیان اینکه رسانه های دشمنان پیرامون ما به صورت شبانه روزی درحال فعالیت هستند، افزود: با این وجود ،دشمن به طورکامل در بن بست قرار گرفته است.

وی ادامه داد: یک روز اغتشاشات، یک روز موضوعات دیگر و یک روز ماجرای مدارس را در قم، لاهیجان و رشت را می بینیم و همه این اتفاقات در راستای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران است

امام جمعه رشت اظهار داشت: موقعیت سوق الجیشی و جهانی ایران اسلامی و مقتدر بودن جمهوری اسلامی در درون و برون باعث می‌شود که این حرکات موذیانه دشمن با نوجوانان و جوانان ما راه به جایی نبرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه به گیلانی بودنم افتخار می کنم، گیلان را مهد عالمان و پرورش چهره های علمی در طول تاریخ دانست و گفت: جایگاه ما قابل قیاس با گذشته نیست و بعد از انقلاب اسلامی، جایگاه و موقعیت ما در بخش های علمی و دیگر بخش ها شاخص شد.

نماینده ولی فقیه در گیلان به پیشرفت های علمی کشورمان در بخش هوا فضا اشاره و بیان کرد : اکنون موشک های نقطه زن ما اهداف تا برد چهار هزار و ۵۰۰ کیلومتر را می تواند هدف قرار دهد.

آیت الله فلاحتی در بخش دیگری از سخنانش به ویژگی‌های جوانان اشاره کرد و گفت: جوان محافظه کار نیست، بز دل و به اصطلاح بزن دررو نیست. جوان دلسوز است و جهادی عمل می کند و باید از جوانان در مدیریت ها حمایت کنیم.

وی همچنین خواست تا به موضوعاتی در عرصه های محیط زیست، ازدواج ، فرزند آوری و فرهنگ استان بیشتر پرداخته شود .

آیت الله فلاحتی همچنین با اشاره به اقدامات و دستاوردهای دولت در استان بر امید آفرینی و نشاط آفرینی با افزایش بسترهای ورزشی تاکید کرد.

۱۴۵ سازمان مردم نهاد در گیلان فعال است

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان نیز در این مراسم گفت: سازمان های مردم نهاد استان از ۱۲۱ به ۱۴۵ سمن افزایش یافته است که در ۱۴ شبکه تخصصی فعالیت می کنند.

جهانبخش آرمان با اشاره به اینکه بعد از ۱۱ سال شورای عالی جوانان به ریاست رییس جمهوری احیاء و تشکیل شد، افزود: برای نخستین بار کمیته ای تحت عنوان سالن های از دواج در کشور راه اندازی شد.

وی ادامه داد: بر همین اساس؛ استاندار گیلان دستگاه های مربوطه را مکلف کرد که سالن ها ی ازدواج در استان شناسایی شود و به صورت رایگان در اختیار زوجین قرار بگیرد و ۵۱ سالن ازدواج در استان که جوانان می توانند برای جشن ازدواج شأن به صورت رایگان از آن بهره مند شوند، شناسایی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha