خمس: کیفیت بازی از نتیجه برایم مهمتر است/تحریم نشست خبری کادر فنی پرسپولیس

تبریز-ایرنا- نشست خبری پس از بازی تیم های تراکتور و پرسپولیس با حاشیه های همراه بود و خبرنگاران تبریزی به دلیل حضور نداشتن یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس، این نشست را تحریم کردند.

به گزارش ایرنا، در حالی که خبرنگاران حاضر در محل کنفرانس خبری منتظر حضور یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس بودند، یکی از اعضای کادر فنی در محل حاضر شد و این مساله، موجب اعتراض خبرنگاران قرار گرفت و برای دقایقی التهاب بر فضای نشست خبری حاکم شد و خبرنگاران خواستار خروج عضو کادر فنی از محل کنفرانس شدند.

درگیری لفظی بین عوامل تیم پرسپولیس و تعدادی از خبرنگاران ادامه یافت که با پادرمیانی مدیران هیات فوتبال آذربایجان شرقی این درگیری‌ها خاتمه یافت.

خمس: بازیکنی از لوگوی تراکتور دفاع می‌کند باید حمایت شود

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز در نشست خبری پس از بازی با بیان اینکه به بازیکنان خودم افتخار می‌کنم که برای نتیجه گرفتن جانانه می‌جنگند، گفت: بازیکنی که از لوگوی تیم تراکتور دفاع می‌کند باید همیشه مورد حمایت واقع شوند.

پاکو خمس اظهار داشت: امروز در نیمه دوم، بازی خوبی انجام دادیم و به بازیکنانم افتخار می‌کنم و خیلی خوشحالم بابت تلاش بازیکنانم که بعد از ۲ گلی که خوردیم به بازی برگشتند و هواداران تراکتور هم باید این کار را انجام بدهند.

وی با اشاره به اینکه ما از حریف 2 بر صفر عقب بودیم و برای اینکه نتیجه را جبران کنیم مجبور بودیم که مهاجم وارد زمین کنیم، ادامه داد: برای عباس‌زاده خوشحالم که توانست دوباره گل بزند و خود را برای ادامه لیگ آماده‌تر کند.

خمس ادامه داد: پرسپولیس از تمام موقعیت‌های خود در این بازی به گل رسید و تیمش بازی بهتری انجام داد.

وی با اشاره به اینکه تراکتور همان کاری که در نیمه اول انجام داد را در نیمه دوم هم انجام داد، گفت: اگر اشتباه نکنم پرسپولیس سه شوت در چارچوب داشت و هر سه گل شد، با این حال همیشه مسئولیت نتایج با سرمربی است و من هم مسئولیت را قبول می‌کنم و البته باید این را در نظر داشته باشیم که در نیمه اول کار ما سخت‌تر بود.

خمس ادامه داد: مسئولیت هر چه در زمین رخ می‌دهد، با من است و گاهی بازیکنان هم اشتباه می‌کنند که باید آنالیز و به آنها گوشزد کنیم؛ در یک بازی هم کار خوب می‌کنند و هم اشتباه می‌کنند که باید قبول کنیم تیم حریف بازیکنان با کیفیتی داشت که با ۲ ضربه به گل رسیدند.

وی یادآور شد: هر تیمی نمی‌تواند نتیجه ۲ بر صفر را برگرداند اما ما این کار را انجام دادیم و فکر نمی‌کنم گلی که در دقایق پایانی خوردیم به خاطر عدم تمرکز باشد، چون گاهی اشتباه رخ می‌دهد و برای من کیفیت بازی که انجام دادیم از نتیجه مهم‌تر است چون تماشاگران از آن لذت بردند.

سرمربی تراکتور درباره مصدومیت اخباری، گفت: برای هر تیمی چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد که گاهی بازیکنی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته باشند و این اتفاق امروز برای ما رخ داد.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های تراکتور و پرسپولیس با نتیجه ۳ بر ۲ به نفع قرمزهای تهران به پایان رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha