تعریض پل قره‌سو کرمانشاه با هدف روان‌سازی ترافیک در دستور کار شهرداری قرار گرفت

کرمانشاه- ایرنا- شهردار منطقه یک شهر کرمانشاه با اشاره به عملیات تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه که با نظارت معاونت عمرانی و توسط پیمانکار درحال اجراست، گفت: اجرای این طرح و همچنین عملیات تعریض پل قره‌سو (کمربندی غربی) در راستای کاهش بار ترافیکی در حال انجام است.

«عادل سلیمانی» روز دوشنبه به ایرنا افزود: باتوجه به تاکیدات شهردار کرمانشاه مبنی بر اجرای سیاست های مدیریت شهری، اقدامات خوبی در سطح منطقه یک در حال اجراست.

وی با بیان اینکه منطقه یک شهرداری به کارگاه عمرانی تبدیل شده است، گفت: اصلاح جداول فرسوده و اجرای کف پوش بلوار اجاقی، بلوار ارشاد و بلوار غیرتمند به طول بیش از ۲ کیلومتر به پایان رسیده است.

شهردار منطقه یک کرمانشاه با بیان اینکه اصلاح جداول و اجرای کف پوش بلوار زن نیز پس از گذشت بیش از یک دهه در حال اجراست، تصریح کرد: عملیات احداث بوستان سنتی جدید در پارک شاهد به مساحت ۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع نیز در حال انجام است.

سلیمانی با اشاره به اجرای عملیات اصلاح موزائیک فرش بلوار نوبهار، گفت: ۹۰ درصد اقدامات عمرانی منطقه یک با اتکا به توان داخلی و بدون استفاده از پیمانکار اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه آشکارسازی میادین، بلوارها، تقاطع ها و چهار راه ها از سوی اداره ترافیک منطقه اجرا شده است، خاطرنشان کرد: در راستای کاهش هزینه ها، اداره فضای سبز منطقه نسبت به احداث گلخانه و کشت گل های فصلی در پایانه شهید کاویانی اقدام کرده است.

سلیمانی در پایان با اشاره به ایام نوروز تاکید کرد: فضاسازی منطقه شامل نورپردازی، رنگ آمیزی جداول و دیوارها، ترمیم پایه های روشنایی، لکه گیری آسفالت، بازسازی میادین و فضای سبز و ترمیم موزائیک توسط نیروهای منطقه یک بصورت شبانه روز درحال اجراست.

به گزارش ایرنا، شهر یک میلیون نفری کرمانشاه توسط هشت منطقه شهرداری اداره می‌شود.

منطقه یک شهرداری کرمانشاه با بیش از یک هزار و ۱۳۰ هکتار مساحت نزدیک یکصد هزار نقر از جمعیت شهر کرمانشاه را در خود جا داده و مهمترین منطقه آن شامل ۲۲ بهمن، فرهنگیان فاز یک و بلوار شهید بهشتی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha