جشنواره‌ای که صدای رسای مقاومت به جهان است + فیلم

عسلویه- ایرنا- مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: جشنواره فیلم مقاومت صدای رساتری برای رساندن پیام مقاومت به جهان است.

سید محمد حسینی در گفت وگو با خبرنگار سینمایی ایرنا اعزامی به عسلویه اظهار داشت: جشنواره فیلم مقاومت از این حیث واجد ارزش و اعتبار است که می‌تواند جبهه مقاومت را در یک بستر واحد برای ارائه کنار هم جمع کند.

وی افزود: طبیعتا جمع شدن تمام عناصر رسانه‌ای جبهه مقاومت در کنار هم می‌تواند صدای رساتری برای رساندن پیام مقاومت به اقصی نقاط جهان باشد.

حسینی گفت: از آنجایی که مرز این جشنواره مقاومت است آن را به جشنواره‌ای بین‌المللی تبدیل می‌کند و از این نظر از هر رویداد سینمایی در کشور ممتازتر است.

وی افزود: وجه ایدئولوژیک جشنواره نشان می‌دهد که رویکرد و ساختار و بستر معرفی فیلم‌های آن چیست و از این حیث هم آن را نسبت به دیگر جشنواره ها ممتاز می‌کند.

حسینی گفت: دیگر عاملی که باعث شناخته شدن هر چه بیشتر جشنواره فیلم مقاومت امسال شده برگزاری آن در پهنه آب‌های نیلگون خلیج فارس است.

وی اظهار داشت: خلیج فارس به این دلیل برای میزبانی جشنواره انتخاب شده که آغاز و پایان استعمار است و به لحاظ وضعیت موجود که لبه مواجهه ما با استکبار جهانی است مهمترین بستر شکل‌گیری جشنواره می توانست باشد؛ فضایی که هم جنبه هنری خوبی دارد و هم یادآور مقاومت است که بوشهر مهد آن محسوب می‌شود.

حسینی همچنین گفت: به وجه بین‌المللی جشنواره نسبت به دوره‌های قبل بیشتر توجه شده و مهمتر این که قرار است از امسال به صورت سالانه برگزار شود.

هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت از ۱۲ اسفند کار خود را آغاز کرده و هفدهم اسفندماه به کار خود پایان می‌دهد.

آیین پایانی این جشنواره شامگاه چهارشنبه ۱۷ اسفند روی عرشه ناو شهید رودکی برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha