استاندار همدان: رویکرد دولت توجه به مسایل زیست محیطی است

همدان - ایرنا- استاندار همدان گفت: در دولت سیزدهم توجه و رویکرد مسایل زیست محیطی بوده و درختکاری یک امر مورد تاکید رییس جمهور است.  

به گزارش ایرنا «علیرضا قاسمی فرزاد» روز دوشنبه همزمان با ۱۵ اسفند روز درختکاری هنگام کاشت یک نهال در محوطه استانداری همدان بیان کرد: طبق برنامه ریزی باید یک میلیارد اصله درخت در کشور کاشته شود و اقدام نمادین امروز طلیعه و آغازی برای این حرکت بزرگ است.

وی ابراز امیدواری کرد: با کاشت درخت و نهادینه شدن این فرهنگ بتوان محیط زندگی سالم، عاری از آلودگی ها، مواد آلاینده و مضر به ارمغان آورد.

استاندار همدان: رویکرد دولت توجه به مسایل زیست محیطی است

استاندار همدان با بیان اینکه کاشت درخت موجب تلطیف فضا می شود تاکید کرد: ترویج فرهنگ کاشت درخت و مراقبت و حراست از آنها به فرزندان و آیندگان جامعه ضروری است.

قاسمی فرزاد گفت: مهمتر از کاشت نهال، پیشگیری از بروز خسارت و آسیب زدن به درختان به ویژه هنگام حضور در طبیعت است و باید توجه داشت که درختان نیز موجوداتی دارای حق حیات هستند.

وی افزود: با توجه به نامگذاری ۱۵ اسفند به عنوان روز درختکاری، در این راستا بنا به سنت حسنه پیامبر اکرم (ص)، ائمه اطهار (ع) و بزرگان درخت مثمری در محوطه استانداری همدان غرس شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha