پلاک‌گذاری ورزشی موتورسیکلت‌های سنگین در استان سمنان کلید خورد

سمنان - ایرنا - سرپرست هیات موتورسواری‌ و اتومبیلرانی استان سمنان از آغاز پلاک‌گذاری ورزشی موتورسیکلت‌های سنگین (موتورهای بیش از ۲۵۰ سی سی) در این استان خبر داد و گفت: مالکان موتور سنگین برای انجام روند اداری پلاک‌گذاری به این هیات مراجعه کنند.

جعفر کردی روزپنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پلاک‌گذاری ورزشی موتورسیکلت‌های سنگین نقشی موثر در بهبود وضعیت عبور و مرور و تسهیل و تسریع در رفت و آمد و تامین ایمنی موتورسیکلت سواران و پیشگیری از تصادفات دارد.

سرپرست هیات موتورسواری‌ و اتومبیلرانی استان سمنان تصریح کرد: اکنون تردد موتورسیکلت‌های سنگین در نقاط مختلف استان سمنان ممنوع است و صدور پلاک ورزشی تردد موتورسواران را تسهیل می‌کند.

وی ادامه داد: عضویت در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان سمنان شرط اولیه برای پلاک‌گذاری ورزشی موتورسیکلت‌های سنگین است.

کردی اظهار کرد: راه‌اندازی پیست موتورسیکلت‌های سنگین نیز از سوی هیات موتورسواری‌ و اتومبیلرانی استان سمنان با اهتمام ویژه در دست پیگیری است.

بیشتر بخوانید:

میزگرد ایرنا؛ عقب‌ماندگی ورزش قهرمانی استان سمنان از کجا آب می‌خورد؟

به گزارش خبرنگار ایرنا، موتور سنگین اصطلاحی است که به موتور سنگین های با حجم موتور بیشتر از ۲۵۰ سی سی اطلاق می شود و بنابر قانون از سال ۱۳۶۴ تردد با این وسایل نقلیه بدون مجوز مراجع مربوطه ممنوع است.

در استان سمنان ۳۰۰ موتورسوار، ۳۰ راننده در بخش اسلالوم(مارپیچ) و ۱۶۳ ورزشکار در رشته آفرود با حضور سه داور رالی، هشت مربی،۱۲ کمک مربی در بخش مردان و ۶ داور و مربی در بخش بانوان مشغول به فعالیت هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha