۱۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۰۶
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85049060
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برقراری عدالت و معنویت ویژگی بارز حکومت امام زمان است

سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: عدالت و معنویت ویژگی بارز حکومت امام زمان است و این 2 ویژگی با تشکیل حکومت امام زمان(عج) در همه دنیا برقرار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت نیمه شعبان که در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی استان و با حضور کارکنان این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: جامعه اداری استان متشکل از ۵۰ هزار نفر است و اگر مردم از عملکرد فعالیت های اداری نارضایتی دارند تنها به مدیر بر نمی گردد و کارکنان بیشتر در این امر دخیل هستند.

وی ادامه داد: بازاری های تهران اصطلاحی دارند که اگر طلبکاری بدهکارش را ببیند نصف طلبش را گرفته است بنابراین اگر کارکنان ادارات هم پاسخ پیام ها و تماس های تلفنی ارباب رجوع را بدهند نصف راه کسب رضایت مردمی را رفته‌اند.

حجت‌الاسلام پورذهبی ادامه داد: براساس رصد و بررسی های انجام شده و همچنین گفته مراجعین ما؛ ادارات زیرمجموعه سازمان جهاد کشاورزی کردستان در تکریم ارباب رجوع نمره قبولی دارند.

وی بی توجهی به ارباب رجوع را نمونه بارز ظلم خواند و گفت: معنویت حلقه گمشده امروز جامعه ما است که نبود آن موجب ارتباطات و رفتارهای نادرست و بی اخلاقی ها شده است.

نماینده ولی فقیه در کردستان یادآور شد: بخشی از دلایل وقوع طلاق به مسائل اقتصادی بر می گردد و قسمتی از آن عدم معنویت افراد در زندگی و جامعه است.

حجت‌الاسلام پورذهبی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین رسالت های نظام، ارائه خدمت به مردم با هر گرایش فکری ، عقیدتی و دینی و مذهبی است، بیان کرد: هرچند همه به وجود مشکلات در جامعه آگاه هستیم ولی باید از توجه به اقشار مختلف مردم و مهربانی با آنها غافل نشویم.

امنیت غذایی در اولویت سازمان جهاد کشاورزی

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان هم در این مراسم با اشاره به اینکه حوزه فعالیت های این سازمان بسیار گسترده است، اظهار کرد: سال جاری با اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها و حذف ارز ترجیحی شوکی به بازار محصولات کشاورزی وارد شد.

پیمان اسکندری ادامه داد: قیمت برخی از کالاهای کشاورزی هشت تا ۱۰ برابر افزایش یافت و در نیمه دوم سال هم نوسانات نرخ ارز منجر به افزایش قیمت برخی از محصولات شد.

وی یادآور شد: مسائل مذکور موجب شد فشاری بربازار ایجاد شود و کنترل آن را بسیار سخت کرد ولی با این وجود همکاران ما به طور شبانه روزی به رصد عرضه کالا پرداختند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان اظهار کرد: زمانی جهادسازندگی رسالتش محرومیت زدایی بود ولی امروز که جبهه تغییر کرده و امنیت غذایی در اولویت قرار گرفته است کارکنان سازمان جهاد کشاورزی به عنوان حافظان امنیت غذایی مشغول به کار در این عرصه هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha