۵۶ هزار دانش آموز محروم در خراسان رضوی تحت حمایت کمیته امداد هستند

مشهد- ایرنا- معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: هم اکنون ۵۶ هزار دانش آموز محروم و نیازمند در استان تحت حمایت این نهاد هستند.

مجید غلامی روز دوشنبه در مراسم نواختن زنگ جشن نیکوکاری در مدرسه دخترانه بصیر مشهد افزود: هر سال مراسم جشن نیکوکاری با همکاری سازمان آموزش و پرورش در همه مدارس استان، برای تامین نیاز و کمک به تقویت استعدادهای دانش آموزان محروم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: زنگ جشن نیکوکاری با شعار "هر روز عیدی دیگر است " برگزار می‌شود و بر این اعتقادیم که برگزاری این جشن نیکوکاری در مدارس، به تقویت فرهنگ انفاق، خیر و احسان در میان نسل آینده کمک می‌کند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی با تاکید بر این که فقر و محرومیت، مانع از رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان نمی‌شود ادامه داد: برای مشارکت دانش آموزان در امر کمک رسانی به مددجویان، پاکت‌های ویژه جشن نیکوکاری در مدارس توزیع شده که هدایای دانش آموزان جمع‌آوری و تا قبل از پایان سال توزیع خواهد شد.

غلامی با بیان این مطلب که مبالغ جمع آوری شده توسط هر مدرسه ، برای دانش آموزان نیازمند همان مدرسه هزینه می‌شود افزود: مبلغ جمع‌آوری شده در مدارس برخوردار به دانش آموزان نیازمند و تحت حمایت امداد مدارس کم برخوردار اهدا می‌شود.

وی با بیان این که سال گذشته در استان حدود ۱۰۰ میلیارد تومان در جشن نیکوکاری جمع آوری شد اضافه کرد:پیش بینی می‌شود امسال ۱۵۰ میلیارد تومان در جشن نیکوکاری توسط مراکز نیکوکاری، مدارس و مجموعه امداد جمع آوری شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی با اعلام آمادگی برای جمع آوری کمک های مردمی در حمایت از نیامندان گفت: هم استانی های نیکوکار برای اهدای نذورات نقدی و غیر نقدی خود می توانند با مراجعه حضوری به دفاتر و مرکز نیکوکاری کمیته امداد در سطح استان و پایگاه های مستقر در سطح شهر اقدام و یا با شماره گیری کد #۰۵۱*۸۸۷۷* همچنین واریز وجوه نقدی به شماره کارت ۶۰۶۳۹۹۷۹۵۰۲۳۷۴۱۳ در تحقق شعار "با همدلی نوروز را جشن بگیریم" سهیم باشند.

هم اکنون حدود نیم میلیون نفر در خراسان رضوی تحت پوشش حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha