۱۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۴۲
کد خبر: 85049320
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

واکنش فدراسیون بسکتبال به تصمیم عجیب و جنجالی

۱۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۴۲
کد خبر: 85049320
واکنش فدراسیون بسکتبال به تصمیم عجیب و جنجالی

تهران- ایرنا- رئیس سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال گفت: به دلیل نبود زیرساخت‌های لازم و عدم بهره‌مندی از سالن‌های استاندارد مجبور شدیم تصمیماتی را اتخاذ کنیم تا شاهد آرامش در ادامه مسابقات لیگ برتر باشیم.

نصرت‌اله جعفریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا و در واکنش به این سئوال که چرا و بر چه اساس سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال مانع حضور تماشاچیان تیم میهمان در سالن تیم میزبان شده، یادآور شد: متاسفانه سالن‌هایی که مسابقات بسکتبال در آن برگزار می‌شود شرایط استاندارد را ندارند و احتمال تنش و درگیری در بازی‌های آتی می‌رود، بر همین اساس تصمیم گرفتیم شرایط را به گونه‌ای رقم بزنیم که جلوی اتفاقات را گرفته و با نگاه عادلانه همه تیم‌ها را به یک چشم ببینیم.

وی در خصوص اینکه آیا راهکار بهتری در این خصوص نبود، گفت: متاسفانه برخی از اتفاقات گفتنی نیست و باید در محیط بود و آن را به چشم دید. وقتی فاصله زمین با سکو آنقدر کم است که یک هوادار می‌تواند با بلند کردن دستش بازیکن را لمس کند و به او ضربه بزند چه کاری می‌توان انجام داد.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال در پاسخ به این سووال که آیا اتفاقات بازی شهرداری گرگان و ذوب‌آهن اصفهان و تهدید بازیکنان نماینده اصفهان با چاقو از سوی برخی هواداران تیم میزبان در این تصمیم دخیل بوده یا خیر خاطر نشان کرد: این هم بی تاثیر نبوده اما اوولیت برای ما امنیت و سلامتی بازیکنان است و نمی‌توانیم در یک استان بازی را با هواداران میهمان و در استانی دیگر بدون آنها برگزار کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha