۱۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۳۱
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85049473
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

رییس هیات ووشو کردستان انتخاب شد

۱۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۳۱
کد خبر: 85049473
رییس هیات ووشو کردستان انتخاب شد

سنندج- ایرنا- مجمع انتخابات هیات ووشو کردستان روز دوشنبه برگزار شد و فرهاد اسماعیلی با کسب ۱۶ رای از ۱۶ رای اخذ شده، ریاست این هیات را برعهده گرفت.

به گزارش ایرنا، مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در این مجمع اظهار کرد: یکی از مشکلات هیات های ورزشی استان نبود همدلی و عدم کار تیمی است و اگر مجمع با یکدیگر به صورت مجموعه منسجم کار نکنند نمی توان انتظار پیشرفت را داشت.

حامد جولائی افزود: نبود تعامل مناسب و ناهماهنگی میان خانواده ووشو کردستان باعث شده است تا در طول یک سال ۲ مجمع انتخابات را برای این هیات برگزار کنیم و این نشانه خوبی برای جامعه ورزش ووشو استان نیست.

وی یادآور شد: باید کسانی را در هیات رییسه ووشو انتخاب کرد که دغدغه این ورزش را دارند و هدف اصلی آنها پیشرفت باشد نه کسانی که صرفا برای کسب منافع شخصی به این ورزش و رشته روی آورده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان ادامه داد: تا زمانی که هیات استان منسجم، با برنامه و یکدل عمل نکند فدراسیون هم نمی تواند به پیشرفت هیات کمکی کند و باید با این مشکلات موجود دست و پنجه نرم کنیم.

لزوم جذب اسپانسرها و منابع مالی، استفاده از توان خیرین استان برای حمایت ورزشکاران، برگزاری لیگ های استانی، حضور ووشوکاران کردستانی در لیگ های کشوری با نام کردستان، استفاده از ظرفیت شهرداری ها و آموزش و پرورش، بکارگیری تجربیات پیشکسوتان و اعضای پیشین، توسعه باشگاه ها در بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و برگزاری دوره های مربیگری درجه ۲ به بالا از مهمترین مواردی بود که جولایی بر آن تاکید کرد.

در ابتدای آغاز مجمع انتخابات هیات ووشو کردستان "سید زاهد ابراهیمی" یکی از نامزدهای مجمع انصراف خود را از احراز ریاست هیات ووشو استان اعلام کرد و "فرهاد اسماعیلی" دیگر کاندیدای مجمع برنامه های خود را برای بدست گرفتن سکان هدایت هیات ووشو استان برای اعضا ارائه داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha