قیمت غذای دانشجویی یک دهم هزینه تمام شده دانشگاه‌ها است/پیگیر بودجه بیشتر هستیم

تهران - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مورد وضعیت غذای دانشجویی و برنامه وزارت علوم برای بهبود کیفیت آن گفت: پیگیر بودجه بیشتر برای دانشگاه‌ها هستیم و تلاشمان این است که با امکانات و اعتبارات موجود بتوانیم از شرمندگی دانشگاه‌ها بربیاییم. 

محمدعلی زلفی گل روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا در این خصوص اظهار داشت: قیمت غذا را که تغییر نداده ایم و قیمت غذای دانشجویان حدود یک دهم آن قیمتی است که برای دانشگاه‌ها هزینه برمی‌دارد.

قیمت غذای دانشجویی یک دهم هزینه تمام شده دانشگاه‌ها است/پیگیر بودجه بیشتر هستیم

وی درباره تامین بودجه تغذیه دانشگاه‌ها نیز اظهار داشت: بودجه به سازمان برنامه و بودجه و مجلس شورای اسلامی ارتباط دارد و ما هم به عنوان وزارت علوم متقاضی بودجه بیشتر هستیم.

زلفی گل گفت: پیگیری می کنیم که بودجه بیشتری بگیریم و امیدواریم بتوانیم تا آن حدی که دانشگاه‌ها مورد انتظارشان است مطالباتشان را برآورده کنیم.

قیمت غذای دانشجویی یک دهم هزینه تمام شده دانشگاه‌ها است/پیگیر بودجه بیشتر هستیم

به گزارش ایرنا، اخیرا اعتراضاتی در برخی دانشگاه ها به ویژه تعدادی از دانشگاه های سطح یک کشور در خصوص کیفیت و قیمت غذای دانشجویی اتفاق افتاده بود. دانشجویان نسبت به کاهش کیفیت غذا به رغم افزایش قیمت آن اعتراض داشتند.

پس از بروز این اعتراضات، با پیگیری و نظارت بیشتر مسوولان در برخی دانشگاه ها وضعیت بهبود یافته و اعتراضات نیز پایان یافت. با این حال وزارت علوم خود را موظف دانسته برای بهبود امور این مساله را پیگیری کند و بر همین اساس خواهان بودجه بیشتر برای وزارت علوم و دانشگاه ها شده است؛ موضوعی که باید برای به نتیجه رسیدن آن منتظر تصمیم مجلس شورای اسلامی و سازمان برنامه و بودجه به عنوان سیاستگذاران و تصمیم‌گیران اصلی در این زمینه باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha