۱۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۴۰
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85049728
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

مشکلات تعاونی‌های مسکن زنجان در قالب بانک اطلاعاتی احصا شد

زنجان – ایرنا – مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: مشکلات تعاونی‌های مسکن استان در قالب بانک اطلاعاتی احصا شده است تا بتوان آسانتر و سریعتر برای حل آنها اقدام کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، طیب جعفری روز دوشنبه در جلسه مربوط به مشکلات تعاونی های مسکن استان با بیان اینکه این اداره کل حیطه نظارت خود را در این حوزه بیش از گذشته فعال کرده است، افزود:تعاونی های مشکل دار زنجان به ۲ قسمت تقسیم بندی شده که بخشی از آنها هنوز به عنوان تعاونی مسکن فعالیت می کنند و زمین آنها خارج از محدوده بوده که تابعی از مقررات است.

این مسوول ادامه داد: به این دسته از تعاونی ها ابلاغ شد که خرید و فروش یا واگذاری امتیاز زمین و سهم اعضا در خارج از محدوده فقط در بین اعضای خود امکانپذیر است.

وی اظهار داشت:این مساله به تعاونی ها اعلام و حتی اخطار های لازم نیز داده شد و در کنار آن گروه‌های بازرسی اداره کل نیز در قالب چک لیست های تهیه شده تعاونی ها می توانند معاملات آنها را بررسی کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان خاطرنشان کرد: برخی دستگاه‌های اجرایی نیز در حوزه تعاونی های مسکن مسوولیت دارند که نسبت به احصای آنها مبادرت شده است به عنوان مثال به اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اعلام شده، تعاونی ها برای خرید و فروش زمین های خود باید از مجموعه خود مصوبه دریافت کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha