۱۵ اسفند ۱۴۰۱، ۲۳:۰۴
کد خبر: 85049933
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ابلاغیه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای مربی و بازیکن گل‌گهر

تهران- ایرنا- کمیته انضباطی فدراسیون برای مربی و بازیکن تیم گل گهر سیرجان ابلاغیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش دوشنبه‌شب ایرنا، کمیته انضباطی فدراسیون با اشاره به حواشی دیدار امشب استقلال و گل‌گهر در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر، اعلام کرد: در پی تخلف صورت گرفته از سوی مجتبی سرآسیایی، مربی و سید محمدحسینی، بازیکن تیم گل گهر مبنی بر عدم رعایت ماده ۷۱ مقررات انضباطی و اظهاراتی علیه داور دیدار گل گهر مقابل استقلال، ابلاغ می شود که نامبردگان ظرف مهلت ۴۸ ساعت دفاعیات کتبی خود را به کمیته انضباطی ارسال کنند.

دیدار تیم‌های استقلال و گل‌گهر سیرجان پایان دراماتیکی داشت و شاگردان ریکاردو ساپینتو در ثانیه‌های پایانی با پنالتی جنجالی، شکست را با پیروزی عوض کردند.

جنجالی‌ترین اتفاق بازی در ثانیه‌های پایانی رخ داد و رضا میرزایی مهاجم استقلال پس از برخورد با مدافعان گل گهر در محوطه جریمه این تیم سرنگون شد و داور به نشانه پنالتی در سوتش دمید. بازیکنان و نیمکت‌نشینان گل گهر اعتراض شدیدی به این اتفاق داشتند اما موعود بنیادی‌فر روی تصمیم خود ایستاد و یامگا توپ را به گل تبدیل کرد.

مجتبی سرآسیایی مربی تیم فوتبال گل‌گهر در نشست خبری پس از این شکست، انتقادات تندی را علیه داور بازی بر زبان آورد و گفت: داور پدر تیم ما را در آورد. بنیادی‌فر روی سر ما جا دارد ولی اعصاب بازیکنان ما را داغون کرد. همه اشتباهات به کنار، نقطه عطف بازی وقتی بود که روی کی‌روش استنلی خطا شد و توپ وارد دروازه ما شد. صحنه‌ پنالتی علیه ما را ببینید. مشابه این صحنه را داور خطا نگرفت. در دقایق ۹۰ و ۱۸ ببینید نقطه عطف بازی بود. خطا روی کی‌روش را نگرفتند و همان توپ به گل تبدیل شد. ببینید بازیکن حریف چطور از پشت، روی بازیکن ما خراب شد و حتی از طریق گوشی به آقای بنیادی‌فر گفتند اما انگار نه انگار!

سیدمحمدرضا حسینی که در این بازی خطای او باعث شد داور پنالتی بگیرد نیز گفته بود: خطایی که باید برای ما می‌گرفت را برای استقلال پنالتی گرفت. انگار منتظر بود که یکی به زمین بیفتد تا پنالتی بگیرد. من متاسفم، در زندگی‌ام کسی را نفرین نکردم و از کسی کینه ندارم، اما برای اولین بار در زندگی این داور را نفرین می‌کنم. تا روزی که زنده هستم او را حلال نمی‌کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha