۱۶ اسفند ۱۴۰۱، ۰:۰۳
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85049958
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یورش مجدد شهرک نشینان صهیونیست به شهرک حواره

۱۶ اسفند ۱۴۰۱، ۰:۰۳
کد خبر: 85049958
یورش مجدد شهرک نشینان صهیونیست به شهرک حواره

تهران- ایرنا- منابع خبری دوشنبه شب گزارش دادند، شهرک نشینان صهیونیست مجددا به شهرک «حواره» واقع در جنوب نابلس در کرانه باختری حمله کردند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری شهاب فلسطین، ده‌ها شهرک نشین صهیونیست با حمایت نظامیان صهیونیست به شهرک «حواره» یورش بردند.

بر اساس این گزارش، شهرک نشینان صهیونیست در این یورش سنگ پرانی کرده و اقدامات تحریک آمیزی انجام دادند.

این گزارش می‌افزاید، یک شهرک نشین اقدام به تیراندازی به سمت خودروی شهروند فلسطینی در حواره کرده است.

در پی یورش شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست به شهرک حواره، جوانان فلسطینی به مقابله با آنها پرداختند و شماری فلسطینی در پی این درگیری زخمی شدند.

شهرک نشینان صهیونیست یکشنبه گذشته نیز با حمایت نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف نابلس از جمله شهرک حواره یورش بردند و با فلسطینیان درگیر شدند.

شهرک نشینان صهیونیست همچنین به ده‌ها خودروی متعلق به فلسطینیان آسیب رسانده و تعدادی از منازل مسکونی متعلق به فلسطینیان را به آتش کشیدند که در پی این یورش وحشیانه یک فلسطینی شهید و صدها نفر زخمی شدند.

پیش تر «بزالل اسموتریچ»، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در اظهاراتی خواستار نابودسازی «حواره» شده بود.

اقدامات غیرقانونی رژیم صهیونیستی، نقض آشکار قطعنامه ۲۳۳۴ شورای امنیت سازمان ملل متحد مصوب ۲۳ دسامبر ۲۰۱۶ (سوم دی ۹۵) به شمار می‌رود. این قطعنامه ضمن غیرقانونی خواندن شهرک سازی در اراضی فلسطینی‌ها، از رژیم صهیونیستی می‌خواهد که عملیات شهرک سازی را متوقف کند.

با وجود قطعنامه‌های مصوب شورای امنیت سازمان ملل برای توقف شهرک سازی‌ها در کرانه باختری، همچنان سیاست اشغالگری صهیونیست‌ها ادامه دارد؛ تا جایی‌ که نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جریان کارزار انتخابات پارلمانی، وعده الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری را به سرزمین‌های اشغالی داده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha