سینماگر فلسطینی: جشنواره مقاومت تجلی آرمان حمایت از فلسطین است

تهران- ایرنا- روزنامه‌نگار و سینماگر فلسطینی با اشاره به اهمیت سینمای مقاومت گفت: جشنواره مقاومت تجلی آرمان حمایت از فلسطین و قدس شریف است.

تیسیر حمدان سلیمان آزاده فلسطینی که ۱۹ سال در اسارت رژیم صهیونیستی بود در گفت وگو با خبرنگار سینمایی ایرنا با اشاره به اهمیت تبلیغات و سینما در به تصویر کشیدن رشادت‌های مردم فلسطین در جبهه مقاومت اظهار داشت: کار تبلیغاتی در سینما خیلی مهم است و جشنواره مقاومت رویدادی مهم به شمار می‌رود.

وی افزود: جشنواره مقاومت به تصویر کشیدن مقاومت زنان و مردانی است که در مقابل رژیم صهیونیستی سالهاست ایستادگی می‌کنند.

حمدان سلیمان که از بنیانگذاران گردان‌های عزالدین القسام است، همچنین اظهار داشت: ما اهل بیت المقدس هستیم که از اوایل دهه نود عملیات نظامی علیه رژیم اشغالگر اسرائیل را تحت مقاومت اسلامی فلسطین که با اشغالگری اسرائیل می جنگید، آغاز کردیم.

وی افزود: ما همچنان از آرمان فلسطین حمایت می کنیم تا زمانی که فلسطین از اشغال رژیم صهیونیستی درآید و سینما محرکی برای رسیدن به این هدف است.

حمدان سلیمان گفت: با به تصویر کشیدن داستان کودکان و زنان و مردان فلسطینی توضیح می دهیم که اشغال چگونه آنها را می کشد و چگونه می توانیم به عنوان یک مقاومت از آنها برای مقابله با رژیم صهیونیستی دفاع کنیم. مقاومت همچنان ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha