۱۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۰۳
کد خبر: 85050150
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرانه ورزشی هر دانش‌آموز استان تهران کمتر از ۲۰ سانتیمتر است

شهرری - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: سرانه فضاهای ورزشی سر بسته هشت سانتی متر و روباز حدود ۲۰ سانتی متر برای هر دانش‌آموز در شهرستان‌های این استان است.

به گزارش ایرنا، مسعود بهرامی روز سه شنبه در آیین افتتاحیه ۵۵۰ پروژه از طرح شهید سردار سلیمانی در دبیرستان حضرت معصومه (س) شهرری با حضور وزیر آموزش و پرورش افزود: مرحله دوم طرح شهید سلیمانی در اردیبهشت ۱۴۰۱ آغاز و در کمتر از ۱۰ ماه ۵۵۰ طرح در این زمینه آماده بهره برداری شده است.

وی یادآور شد: سهم شهرستانهای استان تهران از ۱۶۰ طرح کل استان ۵۲ طرح بود که ۲۶ مورد آن افتتاح شده است.

بهرامی اظهار داشت: آزادسازی فضاهای ورزشی از بحث درآمدی که اکنون هنه این فضاهای درون مدرسه در اختیار خود آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران خاطرنشان کرد: سرانه پایین آموزشی استان تهران با وجود تمام اقدامات انجام گرفته همچنان نیاز به تلاش و توجه بیشتر دارد تا بتوان این سرانه پایین را جبران کرد.

طرح شهید سلیمانی برنامه طراحی, بهینه سازی، متناسب سازی و تبدیل به احسن نمودن فضاهای ورزشی درون مدرسه ای با اولویت مناطق محروم است.

۵۲۴ زمین چمن مصنوعی و کفپوش روباز، ۱۲ سالن ورزشب سقف بلند ۴۶ زمین ساحلی و ۴۳۵ کلاس درس تربیت بدنی در مرحله نخست اجرای این طرح به بهره برداری رسید.

۳۸۱ زمین چمن مصنوعی و کفپوش روباز، ۵۰ زمین ساحلی، ۲۳ سالن ورزشی سقف بلند و ۹۶ کلاس درس تربیت بدنی در مرحله دوم این طرح با حضور وزیر آموزش و پرورش و به صورت بر خط در سراسر کشور افتتاح شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha