آماده باش  نوروزی حدود ۲ هزار امدادگر هلال احمر مازندران

ایرنا - ساری - مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به تمهیدات صورت گرفته برای میزبانی از مسافران نوروزی در این استان گفت: به همین منظور ۸۷۰ نجاتگر به همراه یک هزار جوان هلال احمرخدمات رسانی به مسافران نوروزی در استان را انجام خواهند داد.

غلامعلی فخاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاوه بر استقرار نیروهای امداگر و نجاتگر در پایگاه های هلال احمر، نیروهای جوان در قالب ۱۸ پست ایمنی و سلامت ساماندهی شدند.

وی ادامه داد: علاوه بر این ۳۴ پایگاه مجهز امدادی ،یک مرکز امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۳۵دستگاه آمبولانس از جمله امکانات و تجهیزات تعبیه شده برای خدمات نوروزی در مازندران هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: علاوه بر ارایه خدمات امدادی و سلامت محور در پایگاه ها ، برنامه های فرهنگی و اجتماعی نیز از جمله اقداماتی است که در این ایام انجام خواهد شد.

مازندران در طول سال همواره مقصد مسافران زیادی است و سالانه میلیون ها نفر به این استان می آیند اما در برخی ایام خاص این آمد و شد مسافران فراتر از زمان های دیگر است.

از آن جمله نوروز به عنوان ایام خاص و پُرمسافر به مازندران به شمار می رود به طوریکه جذابیت های طبیعی این استان از جمله جنگل و دریا و آثار تاریخی آن افراد زیادی را روانه این استان می کند.

به طوریکه بنا به اعلام اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مازندران از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۹۰ میلیون نفر شب اقامت مسافر در این استان ثبت شده است و پیش بینی می شود نوروز امسال بعد از سه سال دوران کرونایی بیش از ۲۰ میلیون نفر شب اقامت مسافر در این استان را شاهد باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha