۱۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۱۷
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85050320
T T
۸ نفر

برچسب‌ها

استقرار توده هوای ناپایدار تا پایان هفته در گیلان ادامه دارد

رشت - ایرنا- کارشناس هواشناسی گیلان گفت: توده هوای ناپایدار به تناوب تا پایان هفته جاری در این استان فعال و طی این مدت هوای اکثر نقاط استان بارانی است.

رضا باقری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آغاز بارندگی‌ها از امروز بعد از چند روز هوای گرم در مناطق مختلف استان تا پایان هفته اظهار کرد: در این مدت شاهد ابرناکی، مه آلودگی و در برخی ساعات بارندگی ها که گاه موقتی و شدید همراه با رعد و برق، تگرگ و وزش باد خواهد بود.

وی با بیان اینکه تنها برای امروز سه‌شنبه بارش برف در ارتفاعات گیلان پیش‌بینی شده اما از فردا تا پایان هفته در این مناطق نیز مانند جلگه باران خواهد بارید، اضافه کرد: در این مدت دمای هوای استان ۱۰ تا ۱۵ درجه کاهش می‌یابد.

کارشناس هواشناسی استان گیلان خاطر نشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته حیران با چهار درجه کمترین و سیاهکل با ۳۸ درجه بیشترین دمای هوای استان را به خود اختصاص دادند.

وی دمای فعلی رشت را ۱۱ درجه و رطوبت را ۹۰ درصد عنوان کرد و افزود: فعالیت های دریانوردی و صیادی نیز تا پایان هفته جاری نامناسب است.

آسمان استان گیلان از شنبه گذشته به مدت سه روز آفتابی بود، روز گذشته وزش شدید باد گرم در استان موجب حریق سطحی در ۵۰ هکتار از اراضی جنگلی استان شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha