۱۶ اسفند ۱۴۰۱، ۲۰:۳۱
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85050522
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای اقتصاد دیجیتال موجب شفافیت بیشتر و فساد کمتر می‌شود

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: اجرای اقتصاد دیجیتال موجب شفافیت بیشتر، فساد کمتر و دسترسی هرچه بیشتر و راحت‌تر مردم به خدمات دستگاه‌های مختلف می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن افشارچی شامگاه سه شنبه در جلسه بهره برداری از طرح‌های فناوری دیجیتال (داشبورد مدیریتی، زیرساخت داده مکانی (SDI) و پروژه شهروند سپاری شهرداری) که با حضور وزیر کشور برگزار شد، افزود: استان زنجان برای اقتصاد دیجیتال برنامه ریزی کرده و اقداماتی در این زمینه در دست انجام است.

وی با تاکید بر اهمیت انجام امور در بستر نرم افزار و به صورت دیجیتال، خاطرنشان کرد: در استانداری زنجان داشبورد مدیریتی تدوین و راه اندازی شده است که داده هایی در آن قرار می‌گیرد و در کنار هم اطلاعات مفیدی را در دسترس کاربران قرار می دهد.

استاندار زنجان به راه اندازی سامانه زیرساخت داده های مکانی در استان اشاره کرد و افزود: این سامانه زیرمجموعه اطلس سرمایه گذاری استان است که هم اکنون ۱۲۸ لایه در آن قرار دارد.

وی همچنین با اشاره به افتتاح پروژه های بزرگ سبزه میدان، مرکز ۱۶۰ تختخوابی آنکولوژی بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) زنجان و مرکز پزشکی هسته‌ای انجمن خیریه مهرانه زنجان با حضور وزیر کشور، یادآور شد: این اقدامات موجب سربلندی استان زنجان است.

به گزارش ایرنا ، احمد وحیدی صبح روز سه شنبه به منظور افتتاح برخی پروژه های عمران شهری و حوزه بهداشت و درمان در استان و شرکت در چند برنامه پیش بینی شده به زنجان سفر کرد.

افتتاح فاز اول پروژه سبزه‌میدان شهر زنجان در محدوده ۶.۶ هکتاری، افتتاح مرکز آنکولوژی بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) زنجان و بخش پزشکی هسته‌ای مهرانه از برنامه‌های سفر یک روزه وزیر کشور به استان زنجان بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha