۱۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۵:۲۰
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85050547
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زمین مورد نیاز برای نهضت ملی مسکن در ملایر تامین شد

همدان- ایرنا- معاون هناهنگی امور عمرانی فرماندار ویژه ملایر گفت: زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن در شهر ملایر به عنوان یکی زا دغدغه های جدی شهروندان و مسئولان امر تامین شد.

"عباس خدابخشیان" روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: زمین مورد نیاز این طرح از اراضی منطقه گلدره شهر ملایر تامین شده و نحوه واگذاری زمین ها به متقاضیان نیز در قالب ساخت خانه های ویلایی خواهد بود.

وی افزود: پس از ماه‌ها تلاش و پیگیری‌های شبانه‌روزی، سرانجام با همکاری و مشارکت خوب مردم گلدره، بخش عمده ای از زمین‌های مورد نیاز برای نهضت ملی مسکن تامین شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه ملایر بیان کرد: به شهروندان ملایری واجد شرایط در نهضت ملی مسکن زمین برای ساخت خانه های ویلایی تحویل خواهد شد.

خدابخشیان گفت: در آینده نزدیک و با طی مراحل قانونی و الحاق پلاک گلدره به شهر ملایر، عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن و واگذاری زمین به متقاضیان ملایری آغاز خواهد شد.

وی تاکید کرد: ملاک تملک اندک زمین‌های باقی مانده در اراضی گلدره و افرادی که تاکنون در این پروژه مشارکت نکرده‌اند، هم قانون و تعیین قیمت از طریق کارشناسان رسمی دادگستری خواهد بود و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

به گزارش ایرنا؛ قرار است در طرح نهضت ملی مسکن یک دوم به وسعت ۲ هزار و ۲۰۰ هکتاری شهر ملایر اضافه شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha