ستاد خدمات سفر اردبیل ملزم به معرفی جاذبه‌های استان در سطح ملی شد

اردبیل - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: مسئولان ستاد خدمات سفر اردبیل در کنار تمام تمهیداتی که به منظور رقم زدن سفری خوب برای گردشگران انجام می‌دهند باید جاذبه‌های استان را در سطح ملی معرفی کنند تا مسافران در همان مبداء مقصد خود را انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، کمال‌الدین میرجعفریان روز سه‌شنبه در جلسه ستاد خدمات سفر استان اردبیل گفت: در فرصت باقی‌مانده تا تعطیلات عید اقدامات ستاد خدمات سفر استان به صورت میدانی پیگیری خواهد شد و تمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی عضو ملزم به اجرای مصوبات ستاد هستند.

وی اقدامات برخی کمیته‌ها و دستگاه‌های اجرایی حاضر در ستاد خدمات سفر را قابل قبول ندانست و اظهار کرد: این دستگاه‌ها باید در فرصت باقی مانده، اقدامات خود را تکمیل کنند و هیچگونه کوتاهی پذیرفته نمی‌شود.

ستاد خدمات سفر اردبیل ملزم به معرفی جاذبه‌های استان در سطح ملی شد

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به احتمال شروع زودهنگام سفرهای نوروزی گفت: تمام ستادهای شهرستانی و کمیته‌های ستادها تشکیل شده و جلسات خود را برگزار کرده‌اند و ادامه این روند، مستلزم اجرای مصوبات از سوی دستگاه‌های اجرایی است.

حسن محمدی ادیب افزود: ستاد اجرایی خدمات سفر ۲۲ اسفندماه در محل نگارخانه خطایی در مجموعه پایگاه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی کار خود را آغاز خواهد کرد و جلسه بعدی ستاد در آن محل برگزار می‌شود.

او تاکید کرد: موزه‌های استان اردبیل در تعطیلات نوروزی از ساعت هشت صبح تا ۲۱ فعالیت می‌کنند و برای بازدید علاقه‌مندان و گردشگران آماده هستند.

استان اردبیل در شمال ایران با جاذبه‌های طبیعی، تاریخی، مذهبی و اقتصادی جزو مقاصد اصلی گردشگران داخلی و خارجی است و انتخاب مرکز استان به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو در سال میلادی ۲۰۲۳ بر اهمیت آن و ضرورت توسعه صنعت گردشگری افزوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha