معاون استاندار کرمان: ورزشگاه شهدای مس به فینال جام حذفی می‌رسد

کرمان - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان با اشاره به روند اجرا و تکمیل پروژه ورزشگاه شهدای مس گفت: بنا به وعده مسئولان شرکت مس، این ورزشگاه تا فینال جام حذفی کشور (اوایل خردادماه سال آینده) آماده بهره برداری می‌شود.

سید مصطفی آیت اللهی موسوی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یک سری نواقص در این ورزشگاه وجود دارد که شرکت مس در حال رفع آن است.

وی اظهار داشت: بیشتر روند عمرانی پروژه ساخت ورزشگاه شهدای مس کرمان کامل شده است.

شهدای مس کرمان نام ورزشگاه اختصاصی و ۳۰ هزارنفری باشگاه صنعت مس کرمان است که عملیات ساخت آن در سال ۱۳۸۵ آغاز شد؛ این ورزشگاه در حاشیه میدان گردشگری هفت باغ شهر کرمان واقع شده است و فاصله نزدیکی با امکانات رفاهی این شهر دارد.

طولانی شدن ساخت این پروژه ورزشی گلایه ها را نیز به دنبال داشته و در این زمینه نوک حمله انتقادها بیشتر به سمت مدیران ارشد شدکت مس بوده است زیرا افتتاح آن همواره با اما و اگر هایی در مورد نحوه ساخت این مجموعه همراه بوده است.

مراسم قرعه کشی مرحله جدید جام حذفی امروز در محل سازمان لیگ برگزار شد و ورزشگاه‌های یادگار امام تبریز، نقش جهان اصفهان، شهدای فولاد اهواز، شهدای مس کرمان و امام رضا (مشهد) نامزدهای میزبانی از فینال جام حذفی بودند که در نهایت ورزشگاه شهدای مس کرمان به عنوان میزبان فینال جام حذفی کشور انتخاب شد.

گزارش شده در صورت آماده نشدن ورزشگاه شهدای مس کرمان، فینال جام حذفی در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha