۱۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۴۹
کد خبر: 85050838
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیست و نهمین مجتمع خدمات رفاهی بین راهی استان بوشهر افتتاح شد

بوشهر - ایرنا - مجتمع خدمات رفاهی بین راهی کارن استان بوشهر روز سه شنبه در جریان افتتاح سراسری 20 مجتمع و نمازخانه بین راهی کشور به صورت تصویری و با دستور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: این بیست و نهمین مجتمع خدمات رفاهی بین راهی استان است که در محور اهرم- خورموج افتتاح شده است.

سید طالب لواسانی افزود: این مجتمع خدمات بین راهی در زمینی به مساحت یک هکتار و سرمایه گذاری 100 میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی احداث شده و شامل جایگاه سوخت، نمازخانه، رستوران، سرویس های بهداشتی، سوپرمارکت و فضای سبز است.

وی اظهار کرد: آسفالت رمپ ورودی و خروجی و تابلوهای مسیر این مجتمع نیز از سوی اداره کل راهداری استان با اعتبار 6 میلیارد ریال اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه به طور متوسط در هر 40 کیلومتر محورهای ارتباطی استان یک مجتمع خدمات بین راهی احداث شده است، یادآور شد: اکنون 19 مجتمع خدمات بین راهی در حال ساخت و 14 مجتمع نیز در مرحله گرفتن استعلام است.

لواسانی یادآور شد: جذب حداکثری مسافران و کاربران جاده‌ای در مجتمع های بین راهی به منظور برخورداری از استراحت کوتاه مدت و ارتقای ایمنی سفرهای جاده‌ای از جمله مزایای احداث این مجتمع ها است و تلاش می شود با نظارت و بازرسی مستمر از این اماکن زمینه تحقق آن فراهم شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha