جادوی مسی در کلاس درس؛ معلم آرژانتینی با لئو دانش‌آموزان را ساکت کرد+ فیلم

تهران- ایرنا- یک معلم آرژانتینی برای ساکت کردن دانش‌آموزانش در کلاس درس از حقه‌ای جالب و البته فوتبالی استفاده کرد!

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، رقابت بین لیونل مسی، فوق ستاره تیم ملی آرژانتین و کریستیانو رونالدو، ستاره تیم ملی پرتغال سال‌های سال نقل محافل ورزشی بود و همین حالا هم هنوز آتش این رقابت و مقایسه خاموش نشده است.

با این حال، پس از افول رونالدو در فوتبال اروپا و قهرمانی مسی با آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، هواداران فوتبال رقابتی دیگر را بر سر زبان‌ها انداخته‌اند. در این رقابت جدید، دیگر رونالدو در کار نیست اما مسی همچنان یک طرف ماجرا و کیلین امباپه به طرف دیگر رقابت بدل شده است.

مسی و امباپه در فینال جام جهانی قطر رقابت حیرت‌انگیزی داشتند اما به‌رغم هت‌تریک مرد فرانسوی در فینال رویایی دوحه، اعجوبه آرژانتینی در نهایت جام را به خانه برد.

حالا یک معلم آرژانتینی برای آنکه دانش‌آموزانش را در کلاس ساکت کند، پای مسی و امباپه را وسط کشید. در فیلمی که از کلاس منتشر شده، این معلم به دانش‌آموزان می‌گوید که «هر کسی که حرف بزند، یعنی امباپه را به مسی ترجیح می‌دهد!

نکته جالب ماجرا این است که پس از این جمله، دانش‌آموزان آرژانتینی که حالا مسی را به اسطوره خود می‌دانند، بلافاصله ساکت شده و به این شکل، وفاداری‌شان را به هفت بار برنده توپ طلا ثابت کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha