۱۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۹:۰۳
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85050925
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

از کشف میلیاردی کالاهای قاچاق تا دستگیری ۱۶۹ سارق در استان بوشهر

بوشهر- ایرنا- فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در ادامه طرح تشدید مقابله با سرقت و کالاهای قاچاق، یک دستگاه خودرو ایسوزو حامل لوازم یدکی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان دشتستان توقیف و ۱۶۹ سارق در استان بوشهر دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا، سردار حیدر سوسنی روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری، مأموران ایست بازرسی شهید صلاحی شهرستان دشتستان به یک دستگاه خودرو ایسوزو مشکوک و به ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو، تعداد ۲۵ عدد کیسه بزرگ حاوی اتصالات پلاستیکی مربوط به رادیاتور انواع ماشین آلات، ساخت کشور چین فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، بیان کرد: در همین ارتباط یک نفر متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

سوسنی با اشاره به مطالبه مردمی و شروع طرح تشدید مقابله با سرقت از روز بیست و پنجم بهمن ماه در سطح استان بوشهر گفت: با تلاش مأموران پلیس این استان، تعداد ۱۶۹ نفر سارق، تعداد ۲۵ نفر خریدار اموال سرقتی و افراد محکوم تحت تعقیب، شناسایی و دستگیری شدند.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح تعداد ۲۰۱ فقره انواع سرقت در استان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تاکید کرد: این طرح تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد و انتظار می رود با همراهی مردم و مسافرین در خود مراقبتی و حفاظت از اموال خود، همکاری ۲۷ دستگاه دیگر که در پیشگیری از وقوع سرقت دارای شرح وظایف هستند و تلاش مضاعف، امنیت مطلوب و مورد انتظار شهروندان در استان محقق شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha