عطایی: تجربه شهداب به جوانی ما چیره شد/تمرینات تیم ملی از سال جدید آغاز می‌شود

تهران- ایرنا- سرمربی تیم والیبال هراز آمل بعد از کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر گفت: بازی سختی بود و بازیکنان جوان ما نتوانستند پابه‌پای بازیکنان باتجربه شهداب پیش بروند.

به گزارش سه شنبه شب ایرنا، بهروز عطایی در پایان دیدار دو تیم هراز آمل و شهداب یزد اظهار داشت: در ابتدا باید به هر دو تیم بابت این بازی زیبا تبریک بگویم چرا که بازی قابل قبولی را شاهد بودیم. به هر حال فینال جذابیت‌های خاص خود را دارد و شاید مهم‌ترین موضوعی که می‌توان مطرح کرد این است که تیم ما تحت تاثیر فشار بازی فینال قرار گرفت و دو، سه بازیکن جوان ما نتوانستند این فشار را تحمل کنند.

وی ادامه داد: تیم شهداب با قدرت بالا بازی کرد و توانست جریان بازی را به سمت تیم خود کنترل کرد. آنها مستحق این پیروزی بودند و برای آنها در بازی‌های آسیایی آرزوی موفقیت دارم. بازی کردن جوان‌های ما برابر بازیکنان حریف که سال‌ها تجربه حضور در تیم ملی را دارند، کار آسانی نیست. کیفیت بازیکنان آنها از ما بهتر بود و برای همین بازی به سود آنها خاتمه یافت.

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص برگزاری روند آغاز تمرینات این تیم هم گفت: بعد از عید نوروز اردوهای تیم ملی را شروع می‌کنیم و سعی خواهیم کرد از تمام ظرفیت‌های موجود والیبال ایران برای حضور در مسابقات و رویدادهای آتی استفاده کنیم.

وی درباره تک‌بازی بودن فینال اضافه کرد: نه موافق هستم نه مخالف اما اعتقاد دارم آنچه در ابتدای لیگ به توافق رسیده باید اجرا شود. واقعا نمی‌دانم در جلسه سازمان لیگ در این خصوص جمع‌بندی شد یا خیر اما هر چه باشد تابع آن هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha