۱۶ اسفند ۱۴۰۱، ۲۱:۲۰
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85051010
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بودجه ۱۴۰۲ شهرداری دزفول ۲۱۴ درصد افزایش یافت

۱۶ اسفند ۱۴۰۱، ۲۱:۲۰
کد خبر: 85051010
بودجه ۱۴۰۲ شهرداری دزفول ۲۱۴ درصد افزایش یافت

دزفول-ایرنا- سخنگوی شورای اسلامی شهر دزفول با اشاره به تحقق کامل بودجه سال گذشته شهرداری گفت: بودجه ۱۴۰۲ شهرداری دزفول با ۲۱۴ درصد افزایش نسبت به سال گذشته تصویب شد.

علیرضا مجدی نسب سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تدوین بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ توسط پرسنل مالی، خزانه داری، درآمد و مدیران مناطق و سازمان‌های شهرداری از آذرماه شروع و در تاریخ ۲۶ بهمن ماه تقدیم شورای اسلامی شهر دزفول شد.
وی ادامه داد: اعضای شورای شهر بلافاصله پس از اعلام وصول بودجه پیشنهادی بررسی آن را آغاز و طی هشت جلسه فشرده آن را به تصویب شورا رساندند.
مجدی نسب گفت: بودجه سال ۱۴۰۲ با افزایش ۲۱۴ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ به یکهزار و ۵۰۰ میلیارد تومان رسید.
سخنگوی شورای اسلامی شهر دزفول با اشاره به اینکه به طور معمول بودجه جاری بیشتر از عمرانی است، اظهار کرد: در بودجه مصوب ۶۰ درصد بودجه عمرانی و ۴۰ درصد جاری در نظر گرفته شده که این امر نشان دهنده توجه شورا و شهرداری به طرح‌های عمرانی است.
وی با تشکر و قدردانی از زحمات سرپرست و پرسنل واحدهای مختلف برای تدوین این بودجه ابراز امیدواری کرد با تلاش مضاعف مدیران مناطق و سازمان‌ها بودجه پیش بینی شده تحقق یابد.
مجدی نسب با اشاره به تحقق کامل بودجه سال ۱۴۰۱ افزود: پس از ۱۰ سال شاهد تحقق ۱۰۰درصدی بودجه در سال گذشته بودیم و امیدواریم با توکل بر خدا همین موضوع در سال ۱۴۰۲ نیز محقق شود.

وی ادامه نهضت آسفالت به عنوان مطالبه به حق شهروندان را یکی از موارد مهم بودجه پیش بینی شده دانست و گفت: امیدواریم بتوانیم با اجرای تمام طرح‌های عمرانی مصوب شده شاهد رضایت بیش از پیش شهروندان باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha