۱۶ اسفند ۱۴۰۱، ۲۲:۳۹
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85051072
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آغاز عملیات ایمن‌سازی کارگاه‌های راه‌سازی استان بوشهر

بوشهر- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: عملیات ایمن‌سازی کارگاه‌های راه‌سازی استان بوشهر توسط پیمانکاران و نظارت دستگاه‌های مرتبط آغاز شده تا سفری ایمن و بدون حادثه برای هم استانی‌ها و دیگر هموطنان در نوروز ایجاد شود.

به گزارش ایرنا، عبدالکریم اخترشناس روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای اسفند ماه امسال اجرای طرح راهداری نوروزی در محورهای استان شامل خط‌کشی، لکه‌گیری و چاله‌گیری، شانه‌سازی و پاک‌سازی حریم راه، پاک‌سازی پارکینگ‌ها، شستشوی تابلو و علائم و رنگ آمیزی جدول‌ها آغاز شده و تا پایان طرح نوروزی ادامه دارد.

وی با اعلام این که همه کارگاه‌های راه‌سازی استان از امروز تا ۱۵ فروردین سال آینده تعطیل شده، افزود: با تمرکز بر محورهای استان، سعی می‌شود با رفع نواقص موجود، ضریب ایمنی راه‌ها ارتقا یابد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر تصریح کرد: به منظور رفاه حال مسافران نوروزی و انجام فریضه نماز، ۲۹ مجتمع خدماتی رفاهی با ۱۶ باب راهدارخانه در استان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستند.

اخترشناس با اشاره به تشدید نظارت بر فعالیت و نحوه خدمات دهی مجتمع‌های بین راهی استان بوشهر، گفت: هم استانی‌ها و مسافران نوروزی در صورت مشاهده تخلف در مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی می‌توانند مراتب را از طریق سامانه ۱۴۱ و همچنین سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۱۴۱ انعکاس دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha