۱۷ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۲۴
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85051254
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

یورش مجدد صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی

۱۷ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۲۴
کد خبر: 85051254
یورش مجدد صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی

تهران- ایرنا- شماری از شهرک نشینان صهیونیست صبح امروز چهارشنبه با حمایت نظامیان پلیس رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی یورش بردند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، خبرگزاری «سما» در این باره اعلام کرد که ده‌ها شهرک نشین صهیونیست امروز با تدابیر امنیتی شدید پلیس رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی یورش بردند و دست به اقدامات تحریک آمیز در آن زدند.

پایگاه خبری العهد نیز در این باره اعلام کرد که همزمان با هتک حرمت مسجد الاقصی توسط شهرک‌نشینان، پلیس رژیم اشغالگر نیز به نمازخانه‌های مسجد الاقصی یورش برده و آنها را مورد بازرسی قرار داده است.

مسجد الاقصی تقریبا هر روز شاهد یورش شهرک نشینان صهیونیست و مقابله گسترده مدافعان فلسطین این مسجد و ساکنان شهر اشغالی قدس است.

مردم و رهبران و گروه‌های مقاومت فلسطین بارها درباره هرگونه نقشه برای تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی به رژیم صهیونیستی هشدار داده‌اند.

این اقدام صهیونیست‌ها درحالی انجام شده است که شامگاه سه‌شنبه نظامیان رژیم اسرائیل به شهر جنین و اردوگاه این شهر یورش برده و درگیری شدیدی میان آنها و نیروهای مقاومت درگرفت.

در این درگیری‌ها، شش فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و ۲۶ تن دیگر زخمی شدند.

با روی کارآمدن دولت راست افراطی رژیم صهیونیستی و حضور وزیران تندرویی چون "ایتامار بن گویر" وزیر امنیت داخلی و "بزالل اسموتریچ" وزیر دارایی در کابینه نتانیاهو، سخت گیری‌ها و جنایت‌ صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین به ویژه نیروهای مقاومت شدت گرفته است.

جنایت صهیونیست‌ها واکنش بسیاری از کشورهای اسلامی را نیز به دنبال داشت و کشورهای قطر، ترکیه، مصر و اردن نیز تاکنون حمله نظامیان اسرائیلی به اردوگاه جنین را محکوم کرده و خواهان توقف این گونه اقدامات یکجانبه شدند که موجب تشدید تنش‌ها در سرزمین‌های اشغالی خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha