کالاهای اساسی مورد نیاز شب عید در استان بوشهر ذخیره‌سازی شد

بوشهر - ایرنا - معاون اقتصادی استانداری بوشهر گفت: با تامین کالاهای اساسی مورد نیاز شب عید و ماه مبارک رمضان در استان تمهیدات لازم برای ذخیره‌سازی این کالاها انجام شده است.

به گزارش ایرنا، علی باستین روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: کارگروه تخصصی تنظیم بازار استان با حضور دستگاه‌های متولی از جمله نظارتی و بازرسی تشکیل و تصمیمات مهمی اتخاذ شده است.

وی بیان کرد: در این راستا دستگاه‌های مربوطه مکلف شده اند کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم را به موقع تامین کنند و در زمان حاضر بخش اعظمی از کالاها تامین شده و در انبارهای ذخیره موجود است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از تعیین مکان‌هایی برای توزیع کالاهای اساسی با قیمت تنظیم بازار در نقاط شهرستان‌های ۱۰ گانه در سطح شهرها و روستاهای استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: در این زمینه، یک کمیته نظارتی با عضویت همه دستگاه‌های عضو کارگروه تنظیم بازار استان بوشهر برای نظارت، رصد و پایش بازار تشکیل شده است.

باستین از فعال شدن گشت‌های نظارتی و بازرسی با مشارکت دستگاه‌های متولی خبر داد و ادامه داد: اگر در بخشی تخلفی وجود دارد بخش‌های نظارتی و بازرسی استان بوشهر با متخلفان به‌صورت قاطع برخورد می‌کنند.

وی بیان کرد: یارانه مورد نیاز کالابرگ الکترونیکی تامین شده و به‌زودی در کارت‌های بانکی سرپرست خانوارها واریز می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر اضافه کرد: فروشگاه‌هایی که قرار است کالاهای اساسی در قالب ۱۰ کالای مورد نظر عرضه کنند نیاز است که در سامانه تعیین شده ثبت‌نام نمایند.

باستین بیان کرد: در حال نهایی‌کردن لیست فروشگاه‌ها برای عرضه کالا از طریق کالابرگ الکترونیکی هستیم و به‌زودی این فروشگاه‌ها مشخص و معرفی می‌شوند.

وی افزود: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، اجباری برای خرید کالا اساسی از طریق کالابرگ الکترونیکی نیست و این مهم اختیاری است و کسانیکه تمایل ندارند می‌توانند در پایان ماه از یارانه نقدی همانند گذشته استفاده کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha