برترین های دومین دوره مسابقات دارت آزاد کشور در شیراز شناخته شدند
عکس آرشیوی

شیراز-ایرنا-  دومین دوره  مسابقات دارت رده بندی آزاد کشور و انتخابی تیم ملی در شیراز با شناخت نفرات برتر در ۲ بخش بانوان و آقایان پایان یافت.

رئیس انجمن دارت ایران روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار افزود: در این رقابت ها ۳۲۵ ورزشکار در سالن مجموعه ورزشی ۲۲ بهمن شیراز با هم به رقابت پرداختند.

کامبیز ایوب زاده ادامه داد: در رده سنی بزرگسالان و در بخش بانوان زهرا رجبی از خراسان جنوبی قهرمان شد، ماهور رجبی از تهران دوم شد، فاطمه همدانی زاده از یزد و سمیه محلوجی از مرکزی هم عنوان سوم مشترک کسب کردند.

وی اضافه کرد: در بخش دختران جوان نیز زینب زارع از کرمان در جایگاه نخست ایستاد، ملیکا لگزیان از تهران عنوان دوم را به خود اختصاص داد، ثمین صالح زاده از تهران و سپیده چوبینه از فارس هم بطور مشترک بر سکوی سوم ایستادند.

نفرات برتر آقایان

ایوب زاده گفت: در بخش آقایان و در رده سنی بزرگسالان نیز جواد مهدی پور از خراسان رضوی نشان طلا گرفت، حسین اعرابی از اصفهان به مدال نقره دست یافت و ابوالفضل زارع از کرمان و رامین ناصری از اردبیل هم مدال برنز دریافت کردند.

همچنین در رده سنی جوانان، سپنتا جهانگیر پور از اردبیل قهرمان شد، امیرعلی یزدان پرست از خراسان شمالی نایب قهرمان شد، محمد عرفان مهرکیش از یزد و امیر علی علیزاده از گیلان هم به صورت مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

جوان ترین شرکت کننده با هشت سال سن

همچنین پرهام قاسمی با هشت سال سن از شیراز به عنوان جوانترین بازیکن شرکت کننده در این مسابقات شناخته شد و لوح تقدیر دریافت کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha