فرماندار مهریز: مدیران بی‌توجه به مطالبه های مردم اخطار می‌گیرند

یزد- ایرنا- فرماندار مهریز گفت: وظیفه ذاتی مدیران این است که پاسخگوی مطالبه های مردم باشند در غیر این صورت با اخطار، توبیخ و برکناری مواجه می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «محمد دهقان بنادکی» روز چهارشنبه به مناسبت اعیاد شعبانیه و میلاد امام زمان (عج) در دیدار شماری از جوانان، مردم و مسوولان دهستان «بهادران» در بخش مرکزی مهریز افزود: رسیدگی به مطالبه های قانونی و دلسوزانه مردم و جوانان رسالت مهم و همیشگی مدیران است.

وی با قدردانی از حضور و همکاری جوانان و مردم در بخش‌های مختلف که در کنار دولت و نظام فعالیت دارند گفت: ۷۰ درصد مدیران شهرستان، بومی مهریز و ۸۵ درصد جوان تر هستند.

فرماندار مهریز اظهار کرد: به همه مدیران ابلاغ شده که مشاور جوان داشته باشند و این کار آغاز شده است.

وی افزود: جوانان دارای نقشی فزاینده در توسعه و پیشرفت جامعه و کشور هستند لذا مشورت و گفت و گو با جوانان در پویایی جامعه موثر است و باید این مشارکت نسل جوان در میدان های مختلف روز به روز گسترش یابد.

دهقان گفت: از نزدیک دغدغه جوانان را باید شنید و قرار شد مشکلات روستا را هر کدام از این جوانان با همکاری و نشست های تخصصی که با مشاوران جوان برگزار می‌کنند، به فرمانداری و بخشداری برای پیگیری‌های بعدی منتقل شود.

فرماندار مهریز: مدیران بی‌توجه به مطالبات مردم اخطار می‌گیرند

فرماندار مهریز گفت: برای نخستین بار قرارگاه فرهنگی زیر مجموعه شورای فرهنگ عمومی در شهرستان مهریز راه‌اندازی شده و دومین قرارگاه فرهنگی در دهستان بهادران راه‌اندازی خواهد شد که نقش مهمی در حل مشکلات فرهنگی و اجتماعی دارد.

وی ادامه داد :با توجه به منابع غنی نیروی انسانی و ظرفیت‌های موجود از جوانان انتظار داریم راهکار و طرح‌های پیشنهادی خود را برای توسعه و پیشرفت شهرستان و روستاها ارایه دهند و باید مشارکت در همه بخش‌ها روز به روز گسترش یابد.

در این نشست شماری از جوانان برخی کمبودها و مشکلات این قشر را مطرح کردند و با ارایه راهکارهایی خواستار رفع آنها شدند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha