۱۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۰۴
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85051844
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس فدراسیون  بسکتبال:تغییر نسل در تیم ملی برای موفقیت در المپیک ۲۰۲۴ مفید است

اصفهان - ایرنا - رییس فدراسیون بسکتبال گفت: تغییر نسل در تیم ملی بسکتبال کشورمان برای موفقیت در عرصه‌های بین‌المللی به‌ویژه المپیک ۲۰۲۴ پاریس مفید خواهد بود.

جواد داوری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تغییر نسل از جمله نیازهای تیم ملی بسکتبال بود که به حقیقت پیوست و انجام شد و هفت نفر از بازیکنان جدید این روزها در خدمت تیم هستند.

وی اضافه کرد: به طور قطع برنامه ریزی از سوی فدراسیون و کادر فنی و انجام بازی‌های تدارکاتی مناسب، زمینه حضور موثر در مسابقات جهانی و المپیک را فراهم می‌کند و بهره گیری از ترکیب بازیکنان جوان و با تجربه برای آن رقابت‌ها در دستور کار خواهد بود.

رییس فدراسیون بسکتبال با بیان اینکه حضور در جام جهانی مقدمه صعود به المپیک است که این موضوع هفته گذشته محقق شد، تصریح کرد: انسجام لازم در اعضای تیم دیده می‌شود که با این شاخص باز هم می‌توانیم مجوز حضور در المپیک را بگیریم.

داوری اضافه کرد: تغییر نسل بازیکنان، به اصطلاح نیازمند یک شیب ملایم بود که فدراسیون بسکتبال در این مدت متحمل آن شد و هنگامی که تیمی بخواهد تغییر کند نتیجه گیری‌ها تحت تاثیر قرار می‌گیرد اما باید حوصله داشت.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری روی تیم‌های پایه از دیگر برنامه هایی است که برای تقویت بدنه تیم های ملی داریم و بی شک این بازیکنان قادر خواهند بود در سال‌های آینده به کمک ما بیایند که البته زمانبر هم خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha