۱۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۴۰
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85051945
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مسابقات مچ اندازی قهرمانی مردان کشور در سنندج آغاز شد

سنندج- ایرنا- مسابقات مچ اندازی قهرمانی مردان کشور در اوزان مختلف و رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید، بزرگسالان، پیشکسوتان و معلولان از امروز پنجشنبه به میزبانی سنندج آغاز شد.

رییس هیات بدنسازی کردستان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بیش از ۴۰۰ ورزشکار به نمایندگی از ۲۵ استان کشور در بیست و ششمین دوره رقابت‌های مچ اندازی قهرمانی کشور حضور دارند.

بهنام بهاری افزود: شرکت کنندگان در این رقابت ورزشی در اوزان مختلف رده های سنی نوجوانان، جوانان، امید، بزرگسالان و پیشکسوتان و همچنین بخش معلولین هر ۲ بخش دست چپ و راست به مدت سه روز با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه استان کردستان توانست در بخش بانوان نیز عنوان نایب قهرمانی ششمین دوره رقابتهای قهرمانی مچ‌اندازی کشور را کسب کند، اضافه کرد: این استان با ترکیب کامل تیم خود در بخش آقایان حضور یافته و خود را برای حضوری موفق و بدست آوردن جام قهرمانی این مسابقات آماده کرده است.

رییس هیات بدنسازی کردستان یادآور شد: نفرات برتر اوزان مختلف رده های سنی با دعوت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور در اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی مچ اندازی کشور برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا، حضور پیدا خواهند کرد.

مسابقات قهرمانی مچ اندازی بانوان و آقایان آسیا اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha