۱۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۰۳
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85052046
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 نماینده مجلس: ردیف اعتباری مناطق محروم برای غرب البرز اختصاص یافت 

کرج - ایرنا- نماینده  مردم شهرستان های ساوجبلاغ ، نظرآباد ،  چهارباغ و طالقان در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: برای نخستین بار با اهتمام وزیر راه وشهرسازی ردیف اعتباری از محل منابع ملی ویژه مناطق محروم برای چهار شهرستان غرب استان البرز اختصاص یافت.

به گزارش ایرنا، علی حدادی روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح حدود ۲ هزار و ۹۴۰ واحد مسکونی مهر و تعدادی پروژه عمرانی استان البرز که آیبن متمرکز آن با حضور وزیر راه و شهرسازی در شهرجدید مهستان برگزار شد، افزود: چهار شهرستان ساوجبلاغ ، نظرآباد ، طالقان و چهارباغ از این اعتبار برای تکمیل پروژه های عمرانی بهره مند خواهند شد.

وی با بیان اینکه در دولت های ۱۱ و ۱۲ اقدام مناسبی در موضوع مسکن انجام نشد، گفت : شهر جدید مهستان استان البرز نیازمند امکانات زیر ساختی برای استقرار و سکونت مردم است که البته امروز در نشست با وزیر راه وشهرسازی دستورات خوبی برای رفع مشکلات شهرجدید مهستان صادر شد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: توسعه خدمات حمل و نقل زمینی و ریلی از مهمترین اولویت ها در شهر جدید مهستان استان البرز است که در ۲ سال گذشته اقدامات خوبی در این زمینه انجام گرفته است .

حدادی گفت : انتظار می رود شبکه خطوط ریلی قطار شهری در شهرستان های غرب استان البرز توسعه پیدا کند تا مردم از این وسیله نقلیه عمومی به خوبی بهره مند شوند .

وی تاکید کرد: ساخت بیمارستان شهرجدید مهستان نیز از دیگر مطالبات مردمی است که تلاش ها براین است که بخشی از اعتبارات احداث آن از محل منابع مالی شرکت عمران شهر جدید مهستان و مابقی از محل اعتبارات وزارت بهداشت و درمان تامین شود.

این نماینده مجلس گفت : امروز دولت سیزدهم در موضوع مسکن توجه جدی دارد و در مجلس مصوبه ای در جهت جهش تولید مسکن تصویب شده است .

حدادی اظهار کرد: ۶ هزار واحد باقی مانده مسکن مهرشهر جدید مهستان با روحیه جهادی تکمیل و به مردم واگذار می شود ضمن آنکه انتظار می رود مسکن جوانان ، خبرنگاران و معلمان البرز باید با جدیت دنبال شود.

وی به مشکل کم آبی در شهرهای هشتگرد و نظرآباد استان البرز اشاره کرد و گفت : در این زمینه ۲۳ میلیون متر مکعب سهمیه آب از سد طالقان اخذ شده که با اجرای زیر ساخت ها جذب خواهد شد.

حدادی بیان کرد: امروز نیز وزیر راه و شهرسازی دستور طرح توسعه تصفیه خانه آب شهر هشتگرد را نیز صادر کرد .

وی با اشاره به ساخت جاده جدید طالقان و تونل در دست احداث آن گفت : ۹۰ درصد ساخت تونل این جاده انجام شده و ۱۰ درصد دیگر در حال اجرا است .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha