۱۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۵:۰۲
کد خبر: 85052176
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور سینا مقیمی در جمع ۱۶ تنیسور برتر جدول اصلی تور جهانی

تهران- ایرنا-نمایندگان کشورمان در بخش انفرادی و دونفره به مرحله دوم تور جهانی تنیس کیش راه پیدا کردند.

به گزارش ایرنا؛ در جریان برگزاری مسابقات تور جهانی تنیس کیش در زمین‌های تنیس المپیک، ورزشکاران برای صعود به جمع برترین‌های راند دوم جدول اصلی با هم مسابقه دادند.

با انجام دیدارهای مرحله انفرادی، سینا مقیمی با نتیجه (۲-۶ و ۳-۶ ) از سد علی یزدانی عبور کرد و به عنوان تنها ایرانی جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی را بدست آورد.

در سایر دیدارهای این مرحله نمایندگان چک ، ایتالیا، هند، مجارستان ، الجزایر، رومانی ، سوریه و فرانسه با شکست حریفان خود جواز حضور در بین ۱۶ نفر برتر را بدست آوردند.

همچنین در بخش دونفره نیز، زوج سامیار الیاسی- حمید رضا نداف از ایران مقابل الکساندر چپیک - دنیز کلوک از روسیه به پیروزی رسیدند و علی یزدانی - مهرشاد قفقازی دیگر نمایندگان کشورمان، خوان مارکو نوزدئو - گولرمه مه‌آله از برزیل را از پیش‌رو برداشتند.

این مسابقات امروز با انجام ۱۲ دیدار پیگیری می شود.

در جدول اصلی مسابقات، ۶۴ تنیسور از کشورهای مجارستان، چک، روسیه، ایتالیا، هند، ایران، رومانی، سوریه، فرانسه، آلمان و چین حضور دارند.

این مسابقات پس از وقفه ای ۸ ساله به میزبانی کشورمان برگزار و تنیسورهای حاضر از ۱۴ الی ۲۸ اسفند ماه برای کسب عناوین برتر با هم مسابقه می‌دهند.

در پایان این مسابقات به نفرات برتر مبلغ ۱۵ هزار دلار به عنوان جایزه نقدی اهدا می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha