نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین: ایران پرچمدار فیلم‌های مقاومت است

تهران- ایرنا- نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران با اشاره به تنوع تولیدات جمهوری اسلامی در حوزه تولید فیلم‌ گفت: ایران پرچمدار فیلم‌های مقاومت است.

ناصر ابوشریف در گفت وگو با خبرنگار سینمایی ایرنا اظهار داشت: ایران دولت مقاومت است که طرح و پروژه اساسی آن این است که نمی‌خواهد بخشی از پروژه دیگران باشد. بلکه می خواهد پروژه مستقل خود را داشته باشد که همان مقاومت است.

وی افزود: به همین دلیل بود که جنگ گسترده‌ای علیه ایران آغاز شد و ایران با همین مقاومت با پروژه‌های غربی رویاروی کرد.

ابوشریف که در آیین پایانی هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در عسلویه هم حضور داشت، گفت: تمام اقدام‌هایی که ایران انجام می‌دهد نیز در چارچوب مقاومت است.

نماینده حماس اظهار داشت: ایران در مسائل مختلف منطقه مانند فلسطین و لبنان پرچمدار بوده و فیلم‌های زیادی در این زمینه ساخته و پرچمدار فیلم‌های مقاومت است.

وی خاطرنشان کرد: البته مصر از ۱۹۴۸ میلادی در زمینه فیلم‌های مقاومت کار کرد و هفت فیلم بزرگ و خوب هم در این زمینه ساخت اما به اندازه ایران در این تولیدات تنوع نداشت.

ابوشریف گفت: در این حوزه، ایران تنوع بیشتری دارد و کشورهای عربی هم تقریبا کارهایی انجام دادند ولی به پای ایران نرسیدند.

وی افزود: خوشبختانه به تازگی رسانه‌ها و شبکه های اجتماعی به روند موجود اضافه شده و ایران از این نظر نیز گام‌های جدیدی برداشته و وارد صحنه شده تا بتواند غیر از مساله فیلم در این زمینه نیز پرچمدار باشد و کار کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha