۱۸ اسفند ۱۴۰۱، ۲۱:۰۰
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85052369
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گراندی در دیدار با اسد بر افزایش تلاش برای حمایت از زلزله زدگان سوری تاکید کرد

تهران- ایرنا- کمیسر عالی سازمان ملل در امور پناهندگان در دیدار با بشار اسد رئیس جمهوری سوریه در دمشق بر افزایش تلاش های این کمیساریا برای حمایت از دولت سوریه و زلزله زدگان این کشور تاکید کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، فیلیپو گراندی کمیسر عالی سازمان ملل در امور پناهندگان امروز (پنجشنبه) با بشار اسد رئیس جمهور سوریه دیدار و گفت وگو کرد.

وی در این دیدار تاکید کرد که کمیساریای عالی تلاش های خود را در حمایت از دولت سوریه و مقابله با پیامدهای زلزله و خسارات جانی و مادی بزرگی که بر جای گذاشته است، افزایش خواهد کرد.

گراندی خاطرنشان کرد که در سفر خود به استان های لاذقیه و حماه، تلاش های گسترده دولت سوریه و سازمان های مدنی در کمک و امداد رسانی به زلزله زدگان را احساس کرده است.

از سوی دیگر، بشار اسد رئیس جمهور سوریه تاکید کرد که باید با یک دید جامع به پیامدهای زلزله و جنگ در سوریه نگاه کنیم، زیرا آنچه از جنگ باقی مانده بود، مواجهه با پیامدهای زلزله را دشوارتر کرده است.

رئیس جمهور سوریه همچنین بر اهمیت همکاری بین سازمان‌های دولتی و مدنی این کشور و سازمان‌های بین‌المللی فعال در میدان تاکید کرد.

وی همچنین در ادامه بر لزوم گسترش همکاری های برای عبور از بحران کنونی و بازگشت مردم زلزله زده به زندگی عادی خود تاکید کرد.

دو طرف همچنین در مورد ادامه اقدامات لازم برای بازگشت آوارگان سوری به شهرها و مناطق خود گفتگو کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha