۱۹ اسفند ۱۴۰۱، ۹:۱۲
کد خبر: 85052523
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

نماینده مجلس: بررسی مشکلات مردم محلات یزد در اولویت است + فیلم

یزد- ایرنا- نماینده مردم یزد، اشکذر و ندوشن در مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی و رسیدگی به مشکلات و مطالبات آحاد مردم در سطح محلات در اولویت مسوولان استان است که پیگیری می‌شود.

به گزارش ایرنا، محمد صالح جوکار، روز جمعه در ادامه حضور در محلات مختلف در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) محله قاسم نقی شهر حمیدیا، مشکلات مردم را بررسی و افزود: حضور در مناطق مختلف و بررسی میدانی مسایل در حل مشکلات نقش آفرین است.

وی با قدردانی از پیگیری مسایل و مطالبات مردم در محلات مختلف بر تداوم این عمل مهم که موجب اعتماد آفرینی و امید آفرینی است تاکید و یکی از برنامه‌ها را حضور در محلات مختلف ذکر کرد.

در این دیدار مردمی که با نظم و طبق یک برنامه با استقبال شهروندان مواجه شد مردم به طرح مسایل و مشکلات خود پرداخته و رسیدگی به آن را توسط نماینده مجلس شورای اسلامی خواستار شدند.

تعدادی از شهروندان و مراجعه کنندگان در این دیدار مردمی در گفت و گو با گزارشگر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران ( ایرنا ) مرکز یزد ضمن قدردانی از نماینده مجلس، برپایی این نشست‌های صمیمی را خواستار شدند.

همچنین جوکار از حضور شهروندان و مردم محله قاسم نقی شهر حمیدیا در برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی به خصوص در این شهر و محلات مختلف یزد قدردانی کرد.

نماینده مردم یزد، اشکذر و ندوشن در مجلس شورای اسلامی هر هفته روزهای جمعه با حضور در محلات مختلف و دیدار با مردم نسبت به بررسی مسایل و مشکلات شهروندان اقدام که این نشست چهل و چهارمین مورد آن است.

از جمعیت یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفری استان حدود ۷۰۰ هزار نفر در شهرستان یزد زندگی می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha