تمرکز دشمن برای ضربه زدن به کشور مسایل اقتصادی است

ساری - ایرنا - امام جمعه موقت ساری گفت: تمرکز دشمن برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران در حوزه اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمدرضا نصوری در خطبه های نماز جمعه این هفته ساری افزود: مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم پاشنه آشیل کشور است و دشمنان در شرایط فعلی تمام امکانات خود را بسیج کردند تا از این طریق به نظام اسلامی ضربه وارد کنند.

وی استفاده از عامل امنیتی برای نفوذ و جاسوسی و ایران هراسی در دنیا را از دیگر توطئه های دشمنان برای ضربه وارد کردن به نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: دشمنان در مجامع جهانی و همچنین با استفاده از فضای مجازی موج ایران هراسی را در دنیا ایجاد کرده اند و اجازه نمی دهند امت اسلامی با یکدیگر متحد شوند.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه دشمنان و بدخواهان نظام، اسلام هراسی را در دستور کار دارند، خاطرنشان کرد: ایران هراسی از راهبردهای اساسی دشمنان است و باید مراقب این فتنه دشمنان باشیم.

نصوری همراه کردن برخی عناصر داخلی را از دیگر توطئه های دشمنان عنوان و بیان کرد: برای مقابله با این ترفند دشمنان، تمام جریان ها و گروهای سیاسی باید اتحاد خود را حفظ کنند.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور افزود: دشمن فکر می کرد که مردم با آنان همراه خواهند شد اما مردم در ۲۲ بهمن وفاداری خود را به انقلاب نشان دادند.

امام جمعه موقت ساری، ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم را از جمله دسایس دشمنان برای ضربه زدن به کشور عنوان کرد و گفت: مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد و دولتمردان نیز با سعی و تلاش فراوان درصدد رفع مشکلات هستند.

حجت الاسلام نصوری ادامه داد: مردم باید با اتحاد و همدلی و اعتقاد به مبانی اسلامی و خفظ امید و حدت با توطئه های دشمنان مقابله کنند.

وی احیای سنت ها و ایجاد امنیت در جامعه، برپایی نهضت علمی، مبارزه با بدعت ها، توزیع عادلانه ثروت، عمران و آبادانی، احیا و گسترش امر به معرف و نهی از منکر، اجرای حدود الهی و مبارزه با مفاسد اجتماعی و فساد را از جمله عوامل ظهور امام زمان (عج) در عصر حاضر عنوان کرد.

وی با اشاره به فرارسیدن ۱۵ اسفند روز درختکاری، بر لزوم حفظ و حراست از عرصه های منابع طبیعی و جنگل تاکید کرد.

امام جمعه موقت ساری همچنین فرارسیدن نیمه شعبان و روز سربازان گمنام امام زمان(عج) را به سربازان ولایت که در راه اعتلای میهن اسلامی مان تلاش شبانه روزی دارند، تبریک گفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha