۱۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۲۷
کد خبرنگار: 3181
کد خبر: 85052682
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تئاتری با هنرمندی نوجوانان عاشق امام زمان (عج)

۱۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۲۷
کد خبر: 85052682
تئاتری با هنرمندی نوجوانان عاشق امام زمان (عج)

تهران- ایرنا- ‌کارگردان تئاتر «قول و قرار» گفت: این اثر هنری از نوجوانانی است که عاشق امام زمان (عج) هستند و این تئاتر از این عشق می گوید.

به گزارش ایرنا از حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، تئاتر «قول و قرار» کاری از دبستان قرآنی اندیشه صفا، با همکاری حوزه هنری کودک و نوجوان است که به مدت دو شب از شب میلاد مهدی موعود (عج) در سالن سوره، روی صحنه رفت.

کوروش محمدی کارگردان این اثر اظهار داشت: دبستان قرآنی اندیشه صفا در راستای انجام اهداف تربیتی، این تئاتر را به روی صحنه آورده است و در این اثر ۹ بازیگر بازی دارند و ۳۸ نفر در گروه نوا، هنرنمایی کرده اند.
مهرداد رضوانیان، مدیر دبستان اندیشه صفا با بیان اینکه هدفمان از روی صحنه بردن این تئاتر با موضوع تربیتی آن، تاثیرگذاری بر دو گروه بوده است گفت: اگر چه در اجرای این اثر، بر تاثیر گذاری بر مخاطبانی که به تماشای این اثر می آیند، فکر کرده ایم اما هدف دیگری که مد نظر داشتیم، تاثیرگذاری بر تیم اجرایی این نوا و نمایش بود.
وی افزود: تیم اجرایی این اثر شامل بازیگران گروه نمایش و گروه نوا همگی از دانش آموزان پایه ششم مدرسه هستند که در آستانه بلوغ و ورود به مرحله دیگری از تحصیل قرار دارند.
رضوانیان درباره تاثیرگذاری این اثر بر گروه اجرایی گفت: با اجرای این اثر، تلاش کردیم شرایطی ایجاد شود تا هویت گروه همسالان بین آنها شکل بگیرد و علاوه بر آن، ارتباطشان با مربی شان منسجم تر شود و در راس همه این ها با امام زمانشان و با عمیق ترین مفاهیم دینشان که ولایت است، بیشتر آشنا شوند.

مدیر دبستان اندیشه صفا افزود: نمایشنامه این اثر بر اساس دو حکایت از کتاب تشرف یافتگان حضرت حجت (عج) و کتاب شریف کافی نوشته شده است که کتاب تشرف یافتگان برگرفته از کتاب نجم الثاقب است و روایت افرادی ذکر شده که در زمان غیبت کبری به خدمت حضرت صاحب الزمان (عج) رسیده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha