۱۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۱۶
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85052693
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه آبادان:دشمن بخاطر ناکامی اغتشاشات در تلاش برای انتقام از ملت ایران است

آبادان- ایرنا- امام جمعه آبادان به وحشی‌گری های اخیر علیه ملت ایران اشاره‌کرد و گفت: بدخواهان نظام و مردم بخاطر ناکامی در اغتشاشات، تلاش دارند که از ملت ایران انتقام بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه های نماز جمعه این هفته آبادان اظهارکرد: دشمن پس از ناکامی در فتنه گذشته، وارد مرحله جدید از برنامه ریزی های خود شده تا دانش‌آموزان را مورد اهداف خصمانه خود قرار دهد.

وی افزود: دشمن وحشی به دور از انسانیت تلاش می‌ کند با اینگونه اقدامات از دانش‌ آموزان و خانواده‌های آنان به دلیل همراهی نکردن در اغتشاشات انتقام بگیرد و عرصه‌های علم و دانش را از رونق بی‌اندازد.

خطیب جمعه آبادان گفت: عاملان این اقدام غیر انسانی باید به شدت مجازات شوند، دشمن نشان داد به فرزندان ما هم رحم نمی‌کند.

حجت الاسلام غبیشاوی همچنین با اشاره به آیین چهارشنبه سوری بیان‌کرد: این آیین باید از سوی مسئولان مدیریت شود تا حوادث تاسف‌بار آن به حداقل برسد.

وی ادامه‌داد: باید با افراد گستاخی که می‌خواهند فراتر از قانون، عرف و شرع قدم بردارند؛ برخورد قانونی شود.

خطیب جمعه آبادان در ادامه با گرامیداشت سالروز تشکیل بنیاد شهید گفت: این نهاد در ۲۲ اسفند سال ۱۳۵۸ به فرمان حضرت امام خمینی(ره) تاسیس شد و همواره در راه خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران تلاش کرده است.
وی با بیان اینکه خانواده معظم شهدا چشم و چراغ ملت هستند و باید برخی کاستی‌ها در خدمت رسانی به آنان رفع گردد، گفت: بسیاری از پدران و مادران شهدا در دوران کهولت هستند و فرزندان شهدا نیز برای اشتغال با مشکل روبرو هستند که باید برای خدمت به آنان از سوی مسئولان توجه بیشتری صورت گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha