۱۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۵۸
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85052716
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای هشت طرح بهداشتی در غرب خراسان رضوی آغاز شد

۱۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۵۸
کد خبر: 85052716
اجرای هشت طرح بهداشتی در غرب خراسان رضوی آغاز شد

سبزوار- ایرنا-  رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار  گفت: عملیات اجرایی هشت طرح بهداشتی در حوزه این دانشگاه در غرب استان خراسان رضوی با اعتبار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.

به گزارش ایرنا، دکتر محمد سالاری زارع روز جمعه در آیین آغاز عملیات اجرایی طرحهای این دانشگاه افزود: این طرح های بهداشتی شامل ۶ خانه بهداشت در روستاهای الله آباد، عبدل آباد، محمدیه، جبله نو، ایستگاه آزادوار و حطیطه جوین و همچنین ۲ مرکز بهداشتی در روستای خداشاه و مرکز شماره ۲ جغتای است.

وی تصریح کرد: اعتبار این طرح ها از محل طرح متوازن سازمان مدیریت و برنامه ریزی و از محل اعتباراتی که در اختیار نمایندگان منطقه در مجلس شورای اسلامی، تامین شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: علاوه بر این، ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار محرومیت‌زدایی با ابلاغ سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی، برای اجرا و یا تکمیل طرحهای بهداشتی و درمانی این دانشگاه تخصیص یافته که صرف تکمیل ۹ طرح بهداشتی در شهرستان های ششتمد، جوین و جغتای می شود.

اکنون ۴۵ مرکز خدمات جامع سلامت فعال، ۳۱ پایگاه شهری و یک پایگاه روستایی، ۱۹۵ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha