۲۰ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۴۵
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85053393
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهروندان بجنوردی از جودوکاران افتخار آفرین آسیایی استقبال کردند

بجنورد- ایرنا- شهروندان بجنوردی به همراه شماری از مسوولان خراسان شمالی امروز (شنبه) از "علی دهقان" و "مهرداد بداغی" که ۲ نشان برنز در رقابت های آسیایی جودو ناشنوایان کسب کرده بودند، استقبال کردند.

به گزارش ایرنا، مراسم استقبال از جودوکاران با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و هیات ورزشی ناشنوایان خراسان شمالی برگزار شد و مسوولان، روسای هیات های ورزشی و شماری از ورزشکاران و هواداران استان حضور داشتند.

مهرداد بداغی در وزن منفی ۶۰ کیلوگرم و علی دهقان در وزن منفی ۸۱ کیلوگرم، هفته گذشته به نشان برنز رقابت های آسیایی دست یافتند.

"مهرداد بداغی" از جودوکاران ناشنوای توانمند استان است که عنوان سومی قهرمانی جهان به میزبانی فرانسه را نیز در کارنامه ورزشی خود دارد.

تیم ملی جودوی ناشنوایان ایران با کسب ۲ نشان طلا و نقره و سه برنز عنوان سوم تیمی را در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه ۲۰۲۳ ناشنوایان در بیشکک قرقیزستان از آن خود کرد.

شهروندان بجنوردی از جودوکاران افتخار آفرین آسیایی استقبال کردند

استان خراسان شمالی ظرفیت ویژه ای در رشته جودو دارد به گونه ای که با معرفی قهرمانان زیادی در میادین آسیایی و جهانی همواره عنوان دار پایتخت جودو کشور است.

خراسان شمالی هزار و ۴۰۰ ورزشکار بیمه شده در رشته جودو و کوراش دارد.

این استان با ۲۵ هزار ورزشکار بیمه شده دارای ۵۰ هیات ورزشی فعال است که ۱۹۷ فضای ورزشی برای ورزشکاران در این استان شمال شرق کشور وجود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha