۲۰ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۲۶
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85053615
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهار هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی کشف شد

بیرجند - ایرنا - چهار هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در شهرستان‌های سرایان و نهبندان خراسان جنوبی کشف و ضبط شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان سرایان گفت: هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بازرسی از یک سواری پژو ۴۰۵ در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ مهدی شکوهی‌راد افزود: ماموران انتظامی شهرستان سرایان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت هنگام کنترل خودروهای عبوری در این شهرستان به یک خودرو مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان کرد: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از پژو، هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سرایان گفت: ماموران در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از کشف سه هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان مرزی خبر داد.

سرهنگ حسین عرب گفت: ماموران پاسگاه "سهل‌آباد" نهبندان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی این شهرستان به سه خودرو مشکوک شدند و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: سه دستگاه خودرو توقیف و سه متهم دستگیر که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی نهبندان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha