۲۰ اسفند ۱۴۰۱، ۱۷:۳۵
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 85053991
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مدیرعامل باشگاه : هر بازی برای شهدای تیم رزکان حکم فینال را دارد

کرج - ایرنا - مدیرعامل باشگاه شهدای رزکان استان البرز با بیان اینکه هر بازی برای تیم فوتبال ما حکم بازی فینال را دارد، گفت: تلاش خواهیم کرد تا به لیگ دسته یک صعود کنیم.

حمید کریمی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص آخرین شرایط تیم افزود: در هفته ای که گذشت بازیکنان زیر نظر کادر فنی تمرینات خوبی داشتند و حالا آماده هستند تا فردا یک بُرد با ارزش را مقابل شاهین بوشهر کسب کنند.

وی اظهار کرد:با صحبتی که سرتمرین با بازیکنان داشتم گفتم که حالا تیم در جمع مدعیان صعود است و این بازی های باقی مانده را تلاش بیشتر کنند تا انشالله به لیگ دسته یک صعود کنیم.

مدیرعامل باشگاه شهدای رزکان یادآور شد: هدف ما صعود است و چندین بار گفتم که اگر تیم در این فصل صعود نکند برای همیشه از فوتبال خداحافظی خواهیم کرد و امیدوارم این اتفاق رخ ندهد و با درخشش بازیکنان، کادر فنی و اجرایی جشن صعود را در پایان فصل برگزار کنیم.

کریمی به دیدار فردا اشاره کرد و گفت: آخرین دیدار ما در پایان سال ۱۴۰۱ خواهد بود و از همه اهالی فوتبال و مردم شریف استان البرز دعوت می کنم فردا در ورزشگاه انقلاب کرج حاضر شوند و تیم استان البرز را حمایت کنند.

دو تیم فوتبال شهدای رزکان البرز و شاهین تابان بوشهر عصر فردا و از ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف هم خواهند رفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha