۲۰ اسفند ۱۴۰۱، ۱۹:۳۹
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85054072
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۲۶ انشعاب غیر مجاز آب در خواف شناسایی شد

۲۰ اسفند ۱۴۰۱، ۱۹:۳۹
کد خبر: 85054072
۱۲۶ انشعاب غیر مجاز آب در خواف شناسایی شد

گناباد-ایرنا- مدیر امور آب و فاضلاب خواف از شناسایی ۱۲۶ انشعاب غیر مجاز آب از ابتدای سالجاری تاکنون در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن چهکندی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از این تعداد ۸۷ انشعاب غیر مجاز طی همین مدت در شهرستان خواف با انجام اقدامات لازم تبدیل به انشعاب مجاز شده و سایر متخلفان شناسایی و پرونده آنان برای رسیدگی به مراجع قضایی معرفی شده است.

وی با اشاره به اینکه بیشتر این انشعاب‌های غیر مجاز در بخش‌های مسکونی، ساخت و ساز و کشاورزی استفاده می شد، تصریح کرد: وجود انشعاب‌های فوق معضل جدی در تامین آبرسانی در شهرستان خواف به شمار می رود.

مدیر امور آب و فاضلاب خواف خواستار فرهنگ سازی و همکاری بیشتر آحاد مردم به رفع این معضل شد.

رییس دادگستری خواف هم گفت: دستگاه قضایی بدون اغماض و تعارفی با متخلفان انشعاب غیر مجاز آب برخورد می کند.

علی اکبر رحیمی ضمن تاکید بر لزوم شناسایی و جمع آوری انشعابهای غیر مجاز آب گفت: اگر مسوول مربوطه ای با این تخلف برخورد نکند ترک فعل انجام داده است و باید پاسخگو باشد.

از مجموع بالغ بر ۵۲ هزار مشترک انشعاب آب در شهرستان خواف ۳۰ هزار مشترک در شهری و افزون بر ۲۲ هزار مشترک مربوط به نقاط روستایی است.

مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد و جنوب استان خراسان رضوی قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha