خیران سبزواری بیش از ۱۴ میلیارد ریال به دانش‌آموزان محروم کمک کردند

سبزوار- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت: نیکوکاران و خیران این شهرستان در سال جاری ۱۴ میلیارد و ۳۸ میلیون ریال به دانش‌آموزان محروم کمک کردند.

سیدولی‌الله حسینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عمده این کمک ها با محوریت موسسه خیریه کریم آل طه وابسته به آموزش پرورش سبزوار در قالب تهیه و توزیع چهار هزار و ۲۰۰ جفت کفش عید، اهدای بسته های معیشتی و نوشت افزار، تامین لباس فرم دانش آموزان روستایی و مناطق عشایری و کمک هزینه درمان و دندانپزشکی و عینک صورت گرفته است.

وی افزود: همزمان با هفته جشن احسان و نیکوکاری، پایگاههای نیکوکاری به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای خانواده‌ها و دانش آموزان محروم با همیاری کمیته امداد در سطح شهرستان و مدارس دایر شده است.

مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت: ماه گذشته نیز کاروان خدمت در مناطق محروم روستایی و عشایری بخش روداب سبزوار شامل ۱۰ تیم در ۴۸ مدرسه روستایی و عشایری برای کمک به دانش آموزان نیازمند و محروم برپا شده بود.

حسینی افزود: در آغاز سال تحصیلی نیز نیکوکاران، جامعه فرهنگیان و موسسه آل طه در سبزوار، هفت میلیارد ریال به دانش‌آموزان نیازمند در حوزه نوشت‌افزار و تامین لباس فرم کمک کرده بودند.

شهرستان سبزوار حدود ۶۰ هزار دانش آموز دارد که چهار هزار و ۲۰۰ نفر آنها از حمایت های موسسه خیریه کریم آل طه بهره مند هستند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha