۲۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۰۸
کد خبرنگار: 944
کد خبر: 85054428
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دستور مزایده ۲۸۴ وسیله نقلیه پرونده‌های موادمخدر در هرمزگان صادر شد

بندرعباس - ایرنا- رییس کل دادگستری هرمزگان از صدور دستور ویژه قضایی برای برگزاری مزایده فروش ۲ فروند لنج، ۱۷۷ دستگاه خودرو، ۲ فروند قایق و ۱۰۳ دستگاه موتورسیکلت توقیفی در پرونده‌های موادمخدر این استان خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی دادگستری هرمزگان، مجتبی قهرمانی افزود: باتوجه به دستور رییس قوه قضاییه برای تسریع در تعیین تکلیف اموال توقیفی در پرونده‌های موادمخدر و نامه دادستان کل کشور در این خصوص و به منظور جلوگیری از تضییع اموال و تخریب آن‌ها و در راستای اجرای مفاد ماده ۲۱۵ قانون مجازات اسلامی و شیوه نامه ابلاغی، مزایده شماره ۶۳ برای فروش بخش قابل توجهی از اموال توقیفی در پرونده‌های موادمخدر استان هرمزگان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این مزایده توسط شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر تحت نظارت دادستانی عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان برگزار می‌شود.

قهرمانی تصریح کرد: متقاضیان پس از مشاهده متن فراخوان در سامانه تدارکات دولت از فردا دوشنبه ۲۲ اسفندماه تا چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ می‌توانند از اقلام موضوع مزایده بازدید کنند و تا ۲۶ اسفندماه نیز مهلت دارند در این مزایده ثبت نام کنند.

رییس کل دادگستری هرمزگان خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین ارزیابی‌های ملی، استان هرمزگان رتبه نخست در ضربه زدن به بنیان‌های اقتصادی قاچاقچیان و مصادره اموال حاصل از پولشویی و تجارت مواد مخدر را کسب کرده است.

وی تاکید کرد: با توسل به اقدامات پیشگیرانه و برخورد قاطع و بدون اغماض برای خشکاندن ریشه‌های قاچاق موادمخدر تمام توان خود را در این حوزه به کار گرفته و در راستای عمل به وظایف قانونی عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha