۲۱ اسفند ۱۴۰۱، ۹:۵۹
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85054461
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری کلاهبرداران خرید تلفن همراه در البرز

۲۱ اسفند ۱۴۰۱، ۹:۵۹
کد خبر: 85054461
دستگیری کلاهبرداران خرید تلفن همراه در البرز

کرج - ایرنا- سرپرست پلیس آگاهی البرز گفت: افرادی که با روش تهیه رسید جعلی اقدام به ۱۱ فقره کلاهبرداری از انتشار دهندگان آگهی فروش تلفن همراه در سایت دیوار کرده بودند دراین استان دستگیر شدند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ حکمت شجاعی اظهار کرد : در پی ارجاع چند فقره پرونده کلاهبرداری با روش ارائه رسید جعلی انتقال وجه به انتشار دهندگان آگهی فروش تلفن همراه در سایت دیوار، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: بررسی های اولیه و تحقیقات از مالباختگان حاکی از این داشت که سه نفر با شناسایی سوژه های خود از سایت دیوار به آنها مراجعه کرده و با ارائه رسید جعلی پرداخت وجه، کالای فروشنده را دریافت و متواری می‌شوند.
شجاعی با بیان اینکه با انجام اقدامات پلیسی سه متهم در این زمینه شناسایی دستگیر شدند، گفت: تاکنون ۱۱ مالباخته این پرونده شناسایی و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.
سرپرست پلیس آگاهی استان البرز در پایان به شهروندان توصیه کرد در صورت فروش کالا از طریق سایت های خرید و فروش لوازم دست دوم، حتماً از واریز وجه کالا به حساب خود اطمینان حاصل کرده و سپس کالا را به خریدار تحویل دهند.


گرداننده صفحه غیر اخلاقی اینستاگرامی درکرج دستگیر شد

دستگیری کلاهبرداران خرید تلفن همراه در البرز

رییس پلیس فتا البرز از دستگیری گرداننده یک صفحه اینستاگرامی غیر اخلاقی در شهرستان کرج در این استان خبر داد.

سرهنگ رسول جلیلیان گفت: کارشناسان پلیس فتا در حین رصد فضای مجازی از فعالیت یک صفحه اینستاگرامی غیر اخلاقی مطلع و شناسایی گرداننده این صفحه را در دستور کار قرار دادند.
وی با بیان اینکه متهم در این صفحه اقدام به انتشار گسترده تصاویر غیر اخلاقی می کرد، افزود: در ادامه ماموران با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی این شخص را دستگیر کردند.
رییس پلیس فتا البرز اضافه کرد: با دستور مرجع قضایی صفحه اینستاگرامی این شخص نیز از دسترس خارج شده و متهم با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
وی بیان کرد: افرادی که با انتشار تصاویر غیر اخلاقی باعث ایجاد آسیب اجتماعی در بین جوانان و نوجوانان می شوند بایستی منتظر برخورد قانونی از سوی مراجع قضایی باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha